Kurs copywritingu w Publishing School
Kurs copywritingu w Publishing School

Kurs copy­writin­gu (online lub stacjonarnie) to propozy­c­ja dla osób, które chcą tworzyć wartoś­ciowe i angażu­jące treś­ci. Chcesz zostać free­lancerem? A może wolisz pracę jako copy­writer w agencji reklam­owej? Musisz mieć dobre port­fo­lio! Zbuduj je pod­czas 15 godzin­nych warsz­tatów. Zapraszamy!

Termin: 9 (wtorek) + 10 (śro­da) + 11 (czwartek) + 12 (piątek) mar­ca 2021 r. godz. 17.15 – 20.30 = ćwiczenia + 29 mar­ca (poniedz.) godz. 18.00 – 19.30 = after meet­ting

Promocyjny koszt 450 zł obow­iązu­je przy zgłoszeni­ach do 19 lutego 2021 r.

Kurs copywritingu – program
  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracu­ją copy­writerzy? Gdzie szukać pra­cy?
  2. Dlaczego copy­writer nie jest pis­arzem ani dzi­en­nikarzem? Twój mini słown­ik pojęć reklam­owych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wyko­rzys­tać cztery złote zasady komu­nikatu copy­writin­gowego?
  4. “Must have”, czyli port­fo­lio copy­writ­era. Jak na nie patrzy pra­co­daw­ca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego ele­men­ty. Printwriting a web­writ­ing, podobieńst­wa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: syn­teza i wydłuże­nie zadanego tek­stu, wyliczenia, tytuły do tek­stu, pod­pisy pod ilus­trac­je, tytuły o zmi­en­nym zabar­wie­niu emocjon­al­nym, infor­ma­c­ja “O mnie” pry­wat­nie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, pyta­nia do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do włas­nej wiz­ytów­ki i do wiz­ytów­ki klien­ta, copy do auto­pro­mo­cyjnej jed­nos­tron­nej ulot­ki.
  7. Zasady budowa­nia slo­ganów reklam­owych – tworzymy zestawy slo­ganów do kam­panii klien­ta.
  8. Teksty porad­nikowe oraz pre­clowe z jed­nym lub z kilko­ma słowa­mi kluc­zowy­mi.
  9. Krótkie formy z utrud­nieni­a­mi: ofer­ty sprzedażowe, przek­sz­tałce­nie tek­stu ciągłego w zestaw­ie­nie tabelaryczne, korek­ta tek­stu pro­mu­jącego ideę społeczną. Taktyka komu­nikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z rekla­macją.
  10. Teksty o dłu­goś­ci midi: skra­canie zle­conego tek­stu ze zmi­aną grupy docelowej w sto­sunku do infor­ma­cji źródłowej, artykuły na blog na wybrany tem­at, propozy­c­ja treś­ci i układu graficznego do dwóch ulotek dwus­tron­nej oraz fal­cow­anej.
  11. Teksty maxi: sce­nar­iusz spo­tu reklam­owego, sto­ry­telling, obsz­erniejsze artykuły spon­sorowane.
  12. Budujemy własne start-upowe port­fo­lio anal­izu­jąc swo­je możli­woś­ci, tal­en­ty i doświad­cze­nie.
  13. After meet­ing: prezen­tac­ja port­fo­lio symu­lu­ją­ca spotkanie z pra­co­daw­cą.

Sprawdź więcej infor­ma­cji.