Marketing
Zapraszamy na 10-godz. kurs marketingu “Cudów nie ma, ale jest marketing!”
Jeśli myślisz, że marketing polega na kolportowaniu ulotek, to na rynku nie masz szans.
Ale możesz to zmienić. – Zbuduj własny profesjonalny plan marketingowy.
Termin najbliższej edycji: zapytaj nas
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Miejsce:
- komputer uczestnika w domu
- lub „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komputerowa nr 1
Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – poligraf i mgr ekonomii, dyrektor „Publishing School“, autorka podręczników m.in. do marketingu, współprowadzi działania marketingowe w Szkole
Program ćwiczeń – kurs marketingu
- Marketing – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
- Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
- Identyfikacja potrzeb mojego klienta bo… klient ma zawsze rację (drabina Masłowa)
- Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności?
- Koncepcje marketingowe, czyli jak osiągnąć zysk? Bez niego firma (osoba) nie przetrwa
- Towar czy usługa? Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
- Jak dobrze sprzedać swój produkt (pracę)? A jak ustalić jego cenę?
- Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
- Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy
- “Gwiazdy”, “Trudne dzieci”, “Dojne krowy” i “Psy” w moim portfelu
- Konstrukcja planu marketingowego dla własnej firmy, freelansu, projektu
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt
330 zł brutto
Promocja: Przy wpłacie w pierwszym etapie zgłoszeń opłata = 250 zł brutto
Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Masz pytania w sprawie kursu?
Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób