Kurs marketingu baner
Marketing

Zapraszamy na 10-godz. kurs marketingu “Cudów nie ma, ale jest marketing!”
Jeśli myślisz, że marketing polega na kolportowaniu ulotek, to na rynku nie masz szans.
Ale możesz to zmienić. – Zbuduj własny profesjonalny plan marketingowy.

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Uwaga:  w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Miejsce:

  • komputer uczestnika w domu
  • lub „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komputerowa nr 1

Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – poligraf i mgr ekonomii, dyrektor „Publishing School“,    autorka podręczników m.in. do marketingu, współprowadzi działania marketingowe w Szkole

Program ćwiczeń – kurs marketingu
  1. Marketing – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
  2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
  3. Identyfikacja potrzeb mojego klienta bo… klient ma zawsze rację (drabina Masłowa)
  4. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności?
  5. Koncepcje marketingowe, czyli jak osiągnąć zysk? Bez niego firma (osoba) nie przetrwa
  6. Towar czy usługa? Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
  7. Jak dobrze sprzedać swój produkt (pracę)? A jak ustalić jego cenę?
  8. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
  9. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy
  10. “Gwiazdy”, “Trudne dzieci”, “Dojne krowy” i “Psy” w moim portfelu
  11. Konstrukcja planu marketingowego dla własnej firmy, freelansu, projektu

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt

330 zł brutto

Promocja: Przy wpłacie w pierwszym etapie zgłoszeń opłata = 250 zł brutto

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób