Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony proszę przesłać na krystyna@publishingschool.pl
Zapisy na kurs zostały zakończone
UI/UX designer – informacje dla Ciebie
- sam wybierzesz formę nauki: online na żywo z grupą lub stacjonarnie w Krakowie
- 9 zjazdów weekendowych, zajęcia w soboty i niedziele
- łącznie 100 godz. nauki
- zajęcia od 26 października 2024 r. do 29 marca 2025 r.
- rozdanie dyplomów 5 kwietnia 2025 r.
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- na zakończenie szkolenia absolwent uzyskuje polsko-angielski dyplom wraz z suplementem sygnowany przez “Publishing School” oraz zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z przepisami Ministerstwa Edukacji Narodowej
- płatność w ratach 0%
- osoby bezrobotne i pracujące mogą ubiegać się o refundację kosztów nauki w WUP na podstawie wpisu nr 2.12/00188/2021
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy na kurs UI/UX designer
Koszt nauki półrocznego kursu UI/UX designer w roku 2024/2025
Tylko 50 zł brutto za godz. lekcyjną nauki z nauczycielem
Wpłaty dokonywane są w 6 ratach 0%: 600 zł opłata startowa + 5 rat po 880 zł
łącznie 5.000 zł brutto
Wpłaty dokonywane są w 6 ratach 0%: 600 zł opłata startowa + 5 rat po 880 zł
łącznie 5.000 zł brutto
Publishing School jest wpisana do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod nr 277460 i podlega Ministerstwu Edukacji Narodowej.
Status słuchacza jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne, takie jak np. ZUS, KRUS, Urząd Pracy oraz firmy prywatne i pracodawców.
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Krakowie pod nr 2.12/00188/2021 ułatwia uzyskanie dofinansowań na szkolenia.
Plan półrocznego kursu podstawowego
bezpośrednie, praktyczne przygotowanie do pracy UI/UX designera
Przedmioty | Ilość godz. dydaktycznych |
---|---|
UX – projektowanie satysfakcji odbiorcy produktu interaktywnego Pojęcia UX, realne środowisko pracy UX designera, wartoś ci, heurystyki, złote zasady UX, przebieg procesu projektowania, poję cie i budowa persony, mapa doświadczeń użytkownika, struktura oraz rodzaje badań UX, podstawy analityki | 28 |
Badanie użyteczności i dostępności Klasyfikacja metod badania użyteczności, testy użyteczności, dostępność dla użytkownika z niepełnosprawnościami a pozycjonowanie, porównywanie testów i osiągniętych efektów testowania, metody oceniania dostępności | 6 |
User Interface (UI) – projektowanie użyteczności produktów interaktywnych Podstawowe pojęcia z zakresu UI, wymagania pracodawców w stosunku do UI/UX designerów, rodzaje produktów interaktywnych, aktualne trendy w projektowaniu, cel i proces tworzenia produktu interaktywnego, RWD | 22 |
Visual design – praca w Figmie Architektura informacji projektu interaktywnego, w tym www, nawigacja, narzędzia Figmy, kształty, obrysy, maski, praca na pluginach, biblioteki kolorów i stylów tekstowych, warianty z wieloma parametrami, autolayout, pozycje elementów, tworzenie interaktywnych komponentów, optymalizacja projektu | 22 |
Badanie użyteczności UX – case study Planowanie i realizowanie badań jakościowych i ilościowych, zastosowanie testów użyteczności, eyetrackingu i innych, przeprowadzenie analiz UX, testowanie z udział em testera, analiza i ocena własnych umiejętności startowych w zawodzie UI/UX designera | 22 |
Razem | 100 |
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce “Oferty pracy”
- UI/UX designer wykonujący prototypowanie w Figmie
- Projektant UX
- Digital Designer
- UI Designer
- Product Designer
- UX Researcher
- UX Writer