User Experience – UX
Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience”
Termin najbliższej edycji: zapytaj nas
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików
Miejsce: komputer uczestnika w domu, łączenie przez Jitsi
Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX
Etapy pracy na kursie
- Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
- Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
- Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program – kurs UX
- Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
- Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
- Przydatne narzędzia do projektowania UX
- Tworzenie Person oraz propozycji wartości dla produktu / usługi
- User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
- Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
- Low-Fidelity / High-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
- Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
- Testowanie produktu wraz z użytkownikami
- Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt
620 zł brutto
Promocja: Wpłata w pierwszym etapie zgłoszeń gwarantuje 140 zł zniżki,
czyli opłata wyniesie 480 zł brutto (32 zł brutto za godz. dydaktyczną zajęć)
Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Masz pytania w sprawie kursu?
Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób
Zapisy i wpłaty: zapytaj o termin