Kurs UX
User Experience – UX

Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience” online lub stacjonarnie w Krakowie

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Miejsce:

  • komputer uczestnika w domu
  • lub „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p.
    sala komputerowa nr 1

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy na kursie
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika. Zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji. Najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program – kurs UX
  1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
  2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
  4. Tworzenie i analiza Person
  5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
  7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
  9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
  10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
  12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt

600 zł brutto

Promocja: Przy wpłacie w pierwszym etapie zgłoszeń opłata = 440 zł brutto

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Rezerwacja miejsc

    Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób