
User Experience – UX
Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience” online lub stacjonarnie w Krakowie
Termin najbliższej edycji: zapytaj nas
Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików
Miejsce:
- komputer uczestnika w domu
- lub „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p.
sala komputerowa nr 1
Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX
Etapy pracy na kursie
- Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika. Zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
- Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji. Najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
- Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program – kurs UX
- Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
- Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
- Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
- Tworzenie i analiza Person
- Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
- User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
- Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
- Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
- Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
- Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
- Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
- Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt
600 zł brutto
Promocja: Przy wpłacie w pierwszym etapie zgłoszeń opłata = 440 zł brutto
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Masz pytania w sprawie kursu?
Rezerwacja miejsc
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób