Baner kursu User Experience
User Experience – UX

Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience”

Termin najbliższej edycji:     zapytaj nas

Uwaga:  w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Miejsce:  komputer uczestnika w domu, łączenie przez Jitsi

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy na kursie
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program – kurs UX
  1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
  2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  3. Przydatne narzędzia do projektowania UX
  4. Tworzenie Person oraz propozycji wartości dla produktu / usługi
  5. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
  6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  7. Low-Fidelity / High-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
  8. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
  9. Testowanie produktu wraz z użytkownikami
  10. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ 

Koszt

620 zł brutto

Promocja: Wpłata w pierwszym etapie zgłoszeń gwarantuje 140 zł zniżki,
                     czyli opłata wyniesie 480 zł brutto (32 zł brutto za godz. dydaktyczną zajęć)

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób

    Zapisy i wpłaty: zapytaj o termin