Kurs copywritingu w Publishing School
Kurs copywritingu w Publishing School

Kurs copywritingu (online lub stacjonarnie) to propozycja dla osób, które chcą tworzyć wartościowe i angażujące treści. Chcesz zostać freelancerem? A może wolisz pracę jako copywriter w agencji reklamowej? Musisz mieć dobre portfolio! Zbuduj je podczas 15 godzinnych warsztatów. Zapraszamy!

Termin: 9 (wtorek) + 10 (środa) + 11 (czwartek) + 12 (piątek) marca 2021 r. godz. 17.15 – 20.30 = ćwiczenia + 29 marca (poniedz.) godz. 18.00 – 19.30 = after meetting

Promocyjny koszt 450 zł obowiązuje przy zgłoszeniach do 19 lutego 2021 r.

Kurs copywritingu – program
  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
  2. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, tytuły do tekstu, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, pytania do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do własnej wizytówki i do wizytówki klienta, copy do autopromocyjnej jednostronnej ulotki.
  7. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
  8. Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  9. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z reklamacją.
  10. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
  11. Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
  12. Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
  13. After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.

Sprawdź więcej informacji.