
Grafika komputerowa o specjalności Poligrafia DTP informacje dla Ciebie
- tryb nauki do wyboru: online na żywo z grupą, hybrydowo lub stacjonarnie w Krakowie
- zajęcia w soboty i niedziele, co dwa tygodnie z ominięciem ważnych świąt
- zajęcia od 24 września 2022 r. do 24 czerwca 2023 r. + ostateczne skompletowanie portfolio do 4 lipca 2023 r., rozdanie dyplomów 8 lipca 2023 r.
- łącznie 300 godz. nauki (w tym 220 godz. z nauczycielami)
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- na zakończenie szkolenia absolwent uzyskuje dyplom "Publishing School" oraz zaświadczenie zgodne z przepisami MEiN
- osoby bezrobotne i pracujące mogą ubiegać się o refundację kosztów nauki w WUP na podstawie wpisu nr 2.12/00188/2021
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy
Wpłaty: 500 zł opłata startowa + 10 transz po 600 zł
łącznie 6.500 zł brutto
– dla zapisujących się w lipcu i sierpniu zniżka 250 brutto*
* zniżki odliczane są od drugiej transzy czesnego
Uwaga: Kompletny zapis ma miejsce, gdy daty wszystkich trzech elementów (formularz zgłoszeniowy + rozmowa wstępna + wpłata opłaty startowej) mieszczą się w danym miesiącu promocyjnym.
Sprawdź co już wiesz o grafice poligraficznej

Pytanie
Twoja odpowiedź:
Poprawna odpowiedź:
Twoje odpowiedzi
Program na rok 2022/23 – Grafik komputerowy DTP
Przedmioty Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe | Ilość godz. lekcyjnych |
---|---|
Programy graficzne z pakietu Adobe na Mac Photoshop, Illustrator, InDesign Moduły: przygotowanie grafiki do druku i internetu, edycja materiałów reklamowych, projektowanie własnej identyfikacji wizualnej, edycja dzieł, edycja opakowań, wiedza o barwie i pliki do druku, próba pracy dla klienta | 150 komputery |
Projektowanie publikacji Moduł I. Pismo, typografia i barwa w poligrafii (12 godz.) Moduł II. Ćwiczenia z redakcji technicznej (18 godz.) | 30 |
Poligraficzne techniki drukowania i finishingu Moduł I. Press i postpress (9 godz.) Moduł II. Techniki i technologie (6 godz.) Moduł III. Warsztaty finishingu / znakowanie gadżetów (3 godz.) | 18 |
Materiałoznawstwo poligraficzne (w tym 2 godz. warsztaty czerpania papieru) | 14 |
Autorski projekt publikacji książkowej + budowanie własnego portfolio
| 88 |
Razem | 300 (w tym 220 godz. zajęć z nauczycielami) |
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
- grafik komputerowy / grafik DTP w agencjach reklamowych, wydawnictwach, drukarniach i działach marketingu różnych firm
- grafik poligraficzny DTP specjalista w edycji reklam, książek, opakowań oraz współpracy z drukarniami
- konsultant z zakresu prepress w działach technologicznych, zamówień i kontaktu z klientem
- redaktor techniczny, graficzny lub korektor
- operator urządzeń do drukowania cyfrowego i proofingu
- grafik freelancer lub właściciel małej firmy graficznej
Opinie uczestników


