Grafika reklamowa – informacje dla Ciebie

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony proszę przesłać mailem na krystyna@publishingschool.pl

Program na rok 2022/23

Przedmioty

Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe

Ilość godz. lekcyjnych

Kreatywność

Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej

12

Warsztaty copywritingu

18

Praca w agencji reklamowej

Moduł I. Praca accounta (12 godz.)

Moduł II. Praca copywritera (12 godz.)

24

Warsztaty marketingowe

12

Marketing internetowy w praktyce

12

komputery

Grafika komputerowa w reklamie 

Photoshop, Illustrator, InDesign


Moduły: Basic (Ph + Ill + InD), drobne druki reklamowe, katalogi reklamowe do druku, grafika do mediów cyfrowych, identyfikacja własna, grafika reklamowa na opakowaniach, wiedza o barwie i generowanie plików, próba pracy dla klienta

118

komputery

Poligrafia na usługach reklamy

Typografia, redakcja, techniki i technologie drukowania, materiały podłożowe do produkcji reklam POS

18

Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej + budowa własnego portfolio

  • Konsultacje indywidualne i grupowe: merytoryczne, typograficzne, marketingowe oraz korekty (9 godz.)
  • Praca własna pod nadzorem prowadzącej projekt (70 godz.)
  • Prezentacja otwarta i recenzje ukończonych projektów (5 godz.)

86

Razem

300

(w tym 220 godz. zajęć z nauczycielami)

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce „Oferty pracy”

Prace uczestników kursów

Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20

Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20 

Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20

Opinie uczestników

Pełny zestaw opinii znajduje się na Google oraz Facebooku

5/5
Szkoła, która przygotowała mnie do obecnego zawodu! Polecam z całego serca! Dużo praktyki, dużo wiedzy, ale... wiedzy rzeczywiście przydatnej!
Natalia S.
Absolwentka
5/5
Zdobyłam dużo wiedzy nie tylko z programów graficznych, ale z marketingu, copywritingu, poligrafii! Kadra jest świetna, bardzo pomocna i miła. Polecam gorąco!
Ewa P.
Absolwentka
5/5
Trzeba mocno popracować, ale potem są efekty w postaci portfolio i pracy dyplomowej - kampanii reklamowej, którą przygotowujemy realnemu Klientowi. Tak, że to ma sens.
Łukasz O.
Absolwentka