
Graphic Designer o specjalności Grafika reklamowa
informacje dla Ciebie
- tryb nauki do wyboru: online na żywo z grupą, hybrydowo lub stacjonarnie w Krakowie
- zajęcia w soboty i niedziele, co dwa tygodnie z ominięciem ważnych świąt
- zajęcia od 24 września 2022 r. do 24 czerwca 2023 r. + ostateczne skompletowanie portfolio do 4 lipca 2023 r., rozdanie dyplomów 8 lipca 2023 r.
- łącznie 300 godz. nauki (w tym 220 godz. z nauczycielami)
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- na zakończenie szkolenia absolwent uzyskuje dyplom "Publishing School" oraz zaświadczenie zgodne z przepisami MEiN
- osoby bezrobotne i pracujące mogą ubiegać się o refundację kosztów nauki w WUP na podstawie wpisu nr 2.12/00188/2021
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy
Wpłaty: 500 zł opłata startowa + 10 transz po 600 zł
łącznie 6.500 zł brutto
– dla zapisujących się w lipcu i sierpniu zniżka 250 brutto*
* zniżki odliczane są od drugiej transzy czesnego
Uwaga: Kompletny zapis ma miejsce, gdy daty wszystkich trzech elementów (formularz zgłoszeniowy + rozmowa wstępna + wpłata opłaty startowej) mieszczą się w danym miesiącu promocyjnym.
Sprawdź co już wiesz o grafice reklamowej

Pytanie
Twoja odpowiedź:
Poprawna odpowiedź:
Twoje odpowiedzi
Program na rok 2022/23
Przedmioty Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe | Ilość godz. lekcyjnych |
---|---|
Kreatywność Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej | 12 |
Warsztaty copywritingu | 18 |
Praca w agencji reklamowej Moduł I. Praca accounta (12 godz.) Moduł II. Praca copywritera (12 godz.) | 24 |
Warsztaty marketingowe | 12 |
Marketing internetowy w praktyce | 12 komputery |
Grafika komputerowa w reklamie Photoshop, Illustrator, InDesign Moduły: Basic (Ph + Ill + InD), drobne druki reklamowe, katalogi reklamowe do druku, grafika do mediów cyfrowych, identyfikacja własna, grafika reklamowa na opakowaniach, wiedza o barwie i generowanie plików, próba pracy dla klienta | 118 komputery |
Poligrafia na usługach reklamy Typografia, redakcja, techniki i technologie drukowania, materiały podłożowe do produkcji reklam POS | 18 |
Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej + budowa własnego portfolio
| 86 |
Razem | 300 (w tym 220 godz. zajęć z nauczycielami) |

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
- graphic designer specjalizujący się w grafice reklamowej
- account manager (odpowiedzialność za prowadzenie klienta)
- art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
- copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
- production assistant (asystent do spraw produkcji)
- media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
- projektant kampanii reklamowych dla małych i średnich firm
- freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej
Prace uczestników kursów
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20
Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Opinie uczestników


