
Grafika reklamowa – informacje dla Ciebie
- nauka zaoczna w soboty i niedziele, co dwa tygodnie z ominięciem ważnych świąt
- zajęcia od 26 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r., rozdanie dyplomów 3 lipca 2021 r.
- łącznie 300 godz. nauki (w tym 225 godz. z nauczycielami)
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- całkowity koszt 4.970 zł, czyli po 22 zł za godz. pracy z nauczycielami
- płatność w ratach
- dyplom ukończenia rocznego kursu sygnowany pieczęciami "Publishing School"
- wpis szkoły do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (nr 2.12/00177/2016) pozwala słuchaczom bezrobotnym i pracującym ubiegać się w WUP o refundację kosztów nauki
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy
Wpisowe 380 zł + 9 transz po 510 zł
łącznie 4.970 zł (czyli po 22 zł za godz. lekcyjną nauki z nauczycielami)
Program na rok 2020/21
(w roku 2021/22 przewidujemy korektę zgodnie z wymaganiami rynku pracy)
Przedmioty Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe | Ilość godz. lekcyjnych |
---|---|
Kreatywność Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej | 12 |
Warsztaty copywritingu | 18 |
Praca accounta i copywritera w agencji reklamowej | 24 |
Warsztaty marketingowe | 12 |
Marketing internetowy w praktyce | 12 komputery |
Grafika komputerowa w reklamie Photoshop, Illustrator, InDesign Moduły: Basic (Ph + Ill + InD), drobne druki reklamowe, katalogi reklamowe do druku, grafika do mediów cyfrowych, identyfikacja własna, grafika reklamowa na opakowaniach, barwa i generowanie plików, próba pracy dla klienta | 120 komputery |
Poligrafia na usługach reklamy Typografia, redakcja, techniki i technologie drukowania, materiały podłożowe do produkcji reklam POS | 18 |
Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej + budowa własnego portfolio
| 84 |
Razem:
| 300 |

Po ukończeniu kursu grafika reklamowa Absolwent powinien umieć
- przeanalizować brief klienta i dokonać stosownych uzgodnień
- myśleć kreatywnie i generować pomysły na reklamę
- stworzyć brief kreatywny
- opracować koncepcję kompletnej kampanii reklamowej dla małej i średniej firmy
- sformułować optymalny z punktu widzenia klienta komunikat reklamowy
- wykorzystując kreatywne i niestandardowe myślenie, zaproponować image firmy, produktu, idei
- wizualizować przekazy reklamowe, zaprojektować reklamę akcydensową, zewnętrzną oraz internetową
- przygotować wstępnie materiały graficzne w programach graficznych 2D
- przekonywująco zaprezentować projekt przed klientem
- sprawować nadzór kreatywny nad realizacją kampanii reklamowej
- pracować samodzielnie oraz współpracować z zespołami osób
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
- account manager (odpowiedzialność za prowadzenie klienta)
- art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
- copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
- grafik reklamowy
- production assistant (asystent do spraw produkcji)
- media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
- projektant kampanii reklamowych dla małych i średnich firm
- freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej
Prace słuchaczy
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20
Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Wykładowcy

mgr Krystyna Nowak-Wawszczak
Dyrektor, poligraf, ekonomista
Dyrektor “Publishing School” w Krakowie od początku jej istnienia.
Wykładowca przedmiotów: Redakcja techniczna, Materiałoznawstwo poligraficzne, Marketing małej firmy, Copywriting i korekta publikacji.
Wykształcenie: technik poligraf, mgr ekonomii o spec. organizacja i zarządzanie AE Kraków, absolwentka Podyplomowego Studium Pedagogicznego, studia podyplomowe w SGH w Warszawie spec. marketing usług poligraficznych, spec. nauczycielska z przedmiotów poligraficznych nadana przez ODN Warszawa, studia podyplomowe: Edukator Nowej Szkoły Zawodowej – KOWEZiU Warszawa, nauczyciel dyplomowany przedmiotów poligraficznych i ekonomicznych.
Poprzednie doświadczenia zawodowe: praca w wydawnictwie prasowym (trzy lata), wieloletnia praca nauczyciela przedmiotów poligraficznych w Technikum Poligraficznym w Krakowie, doradca metodyczny nauczycieli szkół zawodowych w Krakowie (11 lat).
Obecne dodatkowe zadania: wykładowca przedmiotu “2D materiały i procesy wytwarzania” na ASP w Krakowie.

mgr Grzegorz Bobulski
Artysta grafik, poligraf, grafik DTP
Wykładowca przedmiotu: Programy graficzne w poligrafii – projektowanie i edycja akcydensów.
Wykształcenie: artysta grafik, ASP w Krakowie, grafik DTP, certyfikat “Dyplomowany operator DTP i wykładowca prepress w Apple Poland”.
Wykonywana praca: nauczyciel dyplomowany w średniej szkole plastycznej w Krakowie, realizacja własnych projektów graficznych.

tech. Tomasz Ługowski
Poligraf, trener z zakresu poligrafii
Wykładowca przedmiotu: Poligraficzne techniki drukowania.
Wykształcenie: technik poligraf o specjalności maszynowe techniki drukowania, absolwent Technikum Poligraficznego w Krakowie, studiował na Akademii Rolniczej w Krakowie.
Wykonywana praca: od 1996 r. specjalista ds. szkoleń poligraficznych w drukarniach krakowskich, trener szkoleń z zakresu: przemysłowych technik drukowania, poligrafii dla wydawców, umiejętności interpersonalnych w Akademii Trenera.

mgr Ludmiła Mikołajczyk
Grafik DTP, informatyk
Wykładowca przedmiotów: Programy graficzne w poligrafii – edycja dzieła, Grafika 2D w reklamie, Korekta foto do druku.
Wykształcenie: mgr filologii rosyjskiej UJ, certyfikat “Dyplomowany operator DTP i wykładowca prepress w Apple Poland”, studia podyplomowe z nauczania informatyki AGH, wieloletnia praktyka operatora DTP i redaktora technicznego w Gazecie Krakowskiej i firmie akcydensowej.
Wykonywana praca: freelancer DTP, specjalista przygotowania do druku (tekst i foto) publikacji dziełowych, nauczyciel dyplomowany przedmiotów informatycznych w szkole średniej, egzaminator OKE dla przedmiotów informatycznych i języka rosyjskiego, egzaminator ECDL.

mgr inż. Karolina Słomka-Polonis
Grafik DTP, specjalista grafiki opakowań
mgr inż. Karolina Wykładowca przedmiotu: Programy graficzne w poligrafii – przygotowanie opakowań do druku.
Wykształcenie: inżynier AGH w Krakowie, absolwentka “Publishing School” kierunek poligraficzny.
Wykonywana praca: freelancer przygotowujący do druku projekty grafiki reklamy opakowaniowej dla drukarń fleksograficznych i offsetowych.

mgr Adrianna Such
Specjalista ATL, BTL, IT i copywriter
Wykładowca w systemie kursowym: Praca accounta i Praca copywritera.
Wykształcenie: absolwentka polonistyki UJ, studiów podyplomowych nauczania języka polskiego obcokrajowców UJ oraz slawistyki na Uniwersytecie Sorbona w Paryżu.
Wykonywana praca: copywriter na stanowisku creative w VML Poland w Krakowie. Poprzednio wykonywana praca Account Executive w VML Poland oraz New Business Manager w Wow Now, ma na koncie zrealizowane kompleksowe projekty z zakresu ATL, BTL, IT oraz działań interaktywnych.

dr hab. Magda Szplit-Królikowska prof. UJK
Artysta grafik, specjalista animacji 2D
Wykładowca przedmiotów: Zasady ruchu w kadrze – storyboardy i animatic, Techniki plastyczne.
Wykształcenie: magister pedagogiki z plastyką w Akademii Świętokrzyskiej, doktor sztuk plastycznych ze specjalnością grafika warsztatowa na UP w Krakowie, absolwentka “Publishing School” kierunek animacje komputerowe.
Wykonywana praca: freelancer grafiki 2D, nauczyciel akademicki w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. J. Kochanowskiego w Kielcach oraz UP w Krakowie. Laureatka szeregu międzynarodowych konkursów z zakresu artystycznej grafiki warsztatowej między innymi w Danii, Rumunii, Niemczech, Hiszpanii (Madryt), a ostatnio w 2015 r. w Japonii.
Zobacz pozostałe kierunki

Grafika 3D

Web design
