Kurs projektowanie opakowań
Kurs Projektowanie opakowań

Zapraszamy na 16-godz. kurs “Opakowania – jak zacząć i jak skończyć”
projektowanie i przygotowanie do druku

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Dla kogo?

  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań
    a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Miejsce: „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komputerowa nr 1

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program – kurs Projektowanie opakowań
  1. Zanim weźmiemy się do pracy…
    • brief kreatywny a wymagania techniczne
    • ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń oraz manuali klienta
  2. Pusta kartka i co dalej?
    • kreacja opakowania vs realia DTP
    • co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacją
  3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
    • rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
    • okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
    • praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
  4. Co widać na opakowaniu?
    • projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
    • wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
  5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
  6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
  7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
  8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
  9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
  10. Poszło do druku ale… akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt

450 zł brutto

Promocja: Przy wpłacie w pierwszym etapie zgłoszeń opłata = 340 zł brutto

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Rezerwacja miejsc

    Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób