Kurs copywritingu

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je! 

Zapraszamy na 16 godz. kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie

Termin najbliższej edycji:    13 + 14 + 15 + 16 (pon.-cz.) marca 2023 r. godz. 17.10-20.30

Uwaga:  w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Miejsce zajęć:

  • online – łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
  • stacjonarnie – siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w copywritingu i prepressie, aktywna w działaniach copywritingowych, autorka materiałów i skryptów, w tym „Copywriting w praktyce”

Program
  1. Magia i moc słowa. Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego
  2. Informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www
  3. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? 
  4. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  5. Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
  6. Zestaw postów na FB – tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
  7. Artykuły na strony i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO
  8. Pytania do wywiadu reklamowego
  9. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
  10. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
  11. Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
  12. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
  13. Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
  14. Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
  15. Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
  16. Mini słownik pojęć reklamowych
  17. Portfolio – Poznaliśmy swoje talenty, możliwości i doświadczenie. Czas zbudować atrakcyjne portfolio

Materiały: skrypt “Copywriting w praktyce” autorstwa K. N-Wawszczak + schematy i opisy ćwiczeń

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ (uczestnikom online certyfikat przesyłamy tradycyjną pocztą)

Koszt

520 zł brutto

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 7 osób

    Zgłoszenia i wpłaty: do 8 marca 2023 r.