kurs copywritingu
Kurs copywritingu

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!  Zapraszamy na 18 godz. kurs copywritingu, z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie w Krakowie (16 godz. ćwiczeń + 2 godz. after meeting)

Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Miejsce zajęć:

  • jeśli wybierasz opcję online: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Jitsi
  • jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 1

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w realizacji zadań copywritingowych, redakcji i poligrafii, wykładowca szkoły, autorka skryptów i materiałów do nauki m.in. copywritingu

Program
  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
  2. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www, pytania do wywiadu, zestaw postów na FB, tekst do wizytówki własnej i klienta, copy do autopromocyjnej ulotki.
  7. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
  8. Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  9. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z reklamacją.
  10. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek, dwustronnej oraz falcowanej.
  11. Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
  12. Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
  13. After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.

Materiały: autorski mini skrypt do copywritingu oraz schematy do wszystkich ćwiczeń

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ + dodatkowo możliwość otrzymania certyfikatu MEiN

Koszt

620 zł brutto

Promocja: Wpłata do 10 sierpnia 2021 r. (wtorek) gwarantuje zniżkę 130 zł,
                     czyli koszt wyniesie 490 zł brutto (27,20 zł brutto za godz. dydaktyczną zajęć)

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Rezerwacja miejsc

    Zgłoszenia i wpłaty: do 19 sierpnia 2021 r. (czwartek)

    Ilość uczestników: min. 4 osoby, max. 8 osób