kurs copywritingu
Kurs copywritingu

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!  Zapraszamy na 15 godz. kurs copywritingu, z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie w Krakowie.

Termin najbliższej edycji:   zapytaj nas

Miejsce zajęć:

  • jeśli wybierasz opcję online: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Jitsi
  • jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program
  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
  2. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, tytuły do tekstu, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, pytania do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do własnej wizytówki i do wizytówki klienta, copy do autopromocyjnej jednostronnej ulotki.
  7. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
  8. Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  9. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z reklamacją.
  10. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
  11. Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
  12. Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
  13. After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.

Materiały: autorski mini skrypt do copywritingu oraz schematy do wszystkich ćwiczeń

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt

590 zł brutto

Promocja: do 6 marca 2021 r. gwarantuje zniżkę 140 zł, czyli koszt wyniesie 450 zł brutto

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Rezerwacja miejsc

    Zgłoszenia i wpłaty: do 25 lutego 2021 r. (czwartek)

    Ilość uczestników: min. 4 osoby, max. 8 osób