Baner kursu Copywriting
Kurs copywritingu

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je! 

Zapraszamy na 16 godz. kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie

Termin najbliższej edycji:       zapytaj nas

Godziny zajęć:      17.10-20.30

Uwaga:  w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Miejsce zajęć:

  • online – łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
  • stacjonarnie – siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w copywritingu i prepressie, aktywna w działaniach copywritingowych, autorka materiałów i skryptów, w tym „Copywriting w praktyce”

Program
  1. Magia i moc słowa. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? 
  2. Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego, printwriting a webwriting
  3. Tekst i jego elementy. Informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www
  4. Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
  5. Zestaw postów na FB – tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
  6. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
  7. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
  8. Artykuły na strony www i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO, pytania do wywiadu reklamowego
  9. Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
  10. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
  11. Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
  12. Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
  13. Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
  14. Mini słownik pojęć reklamowych
  15. Pomysł na skuteczne portfolio, struktura własnego portfolio

Materiały: skrypt “Copywriting w praktyce” autorstwa K. N-Wawszczak + schematy i opisy ćwiczeń

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ (uczestnikom online certyfikat przesyłamy tradycyjną pocztą)

Koszt

490 zł brutto

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczestników: min. 4 osoby, max. 7 osób