Procedura reklamacyjna w “Publishing School”

Postanowienia ogólne

  1. Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego z siedz­ibą w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, REGON 388971036 prowadzi ksz­tałce­nie w ramach rocznych kom­plek­sowych kursów oraz krót­kich kursów spec­jal­isty­cznych, w formie stacjonarnej, hybry­dowej oraz zdal­nej (online).
  2. Celem Procedury Reklamacji jest zapewnie­nie stałej wysok­iej jakoś­ci świad­c­zonych usług szkole­niowych oraz budowanie pozy­ty­wnych relacji z uczest­nika­mi szkoleń.
  3. Szacunek dla każdego uczest­ni­ka szkoleń oraz ochrona jego praw kon­sumenc­kich jest dla Publishing School pri­o­ry­tetem. Procedura jest też inte­gral­nie związana z ochroną praw do dobrego wiz­erunku Publishing School.

Składanie reklamacji

  1. Uczestnik kur­su ma pra­wo do składa­nia rekla­macji usłu­gi szkole­niowej jeśli jego zdaniem nie została ona zre­al­i­zowana zgod­nie
    z ofer­tą kur­sową.
  2. Reklamację moż­na składać w formie pisem­nej przesłanej lis­tem pole­conym na adres Publishing School lub w formie mailowej
    w ter­minie nie przekracza­ją­cym 14 dni kalen­dar­zowych od dnia zakończenia szkole­nia.
  3. Zgłoszenie rekla­ma­cyjne powin­no zaw­ier­ać:
    • imię i nazwisko uczest­ni­ka oraz adres jego zamieszka­nia, a w przy­pad­ku firmy jej nazwę i adres siedz­i­by,
    • przed­miot rekla­macji (nazwa szkole­nia, ter­min, oso­ba szkolą­ca),
    • uza­sad­nie­nie mery­to­ryczne i for­malne rekla­macji.

Rozpatrywanie reklamacji

  1. Każda praw­idłowo, czyli zgod­nie z Procedurą Reklamacji złożona rekla­mac­ja zostanie roz­pa­tr­zona z należytą staran­noś­cią.
  2. Dla zapewnienia obiek­ty­wiz­mu oce­ny przeprowad­zonego szkole­nia treść rekla­macji zostanie porów­nana z oce­na­mi
    i opini­a­mi pozostałych uczest­ników tego szkole­nia zawarty­mi w ewalu­acji pisem­nej przeprowad­zonej po każdym szkole­niu lub opini­a­mi przesłany­mi mailem przez uczest­ników tego szkole­nia.
  3. Reklamacja nie będzie mogła być uwzględ­niona w sytu­acji jeśli wyrażona w rekla­macji opinia rażą­co odb­ie­ga od ocen pozostałych uczest­ników szkole­nia.
  4. Publishing School odpowie na rekla­mację pisem­nie w ter­minie 14 dni kalen­dar­zowych od daty wpłynię­cia rekla­macji.
  5. W uza­sad­nionych przy­pad­kach czas ten może ulec wydłuże­niu ze wzglę­du na konieczne kon­sul­tac­je prawne lub pozyskanie opinii rzec­zoz­naw­cy.
  6. Formą odpowiedzi może być list pole­cony lub mail, zależnie od prefer­owanego przez rekla­mu­jącego kanału kon­tak­tu.
  7. W przy­pad­ku uzna­nia rekla­macji Publishing School zapro­ponu­je jed­ną z form rekom­pen­saty:
    • uzu­pełnie­nie szkole­nia,
    • obniże­nie pier­wot­nie ustalonej ceny,
    • rabat na kole­jną usługę szkole­niową,
    • inną for­mę rekom­pen­saty uzgod­nioną z klien­tem.

Procedura Reklamacji obow­iązu­je od dnia 10 lip­ca 2021 r.