Procedura reklamacyjna w “Publishing School”
Postanowienia ogólne
- Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego z siedzibą w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, REGON 388971036 prowadzi kształcenie w ramach rocznych kompleksowych kursów oraz krótkich kursów specjalistycznych, w formie stacjonarnej, hybrydowej oraz zdalnej (online).
- Celem Procedury Reklamacji jest zapewnienie stałej wysokiej jakości świadczonych usług szkoleniowych oraz budowanie pozytywnych relacji z uczestnikami szkoleń.
- Szacunek dla każdego uczestnika szkoleń oraz ochrona jego praw konsumenckich jest dla Publishing School priorytetem. Procedura jest też integralnie związana z ochroną praw do dobrego wizerunku Publishing School.
Składanie reklamacji
- Uczestnik kursu ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej jeśli jego zdaniem nie została ona zrealizowana zgodnie
z ofertą kursową. - Reklamację można składać w formie pisemnej przesłanej listem poleconym na adres Publishing School lub w formie mailowej
w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia. - Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko uczestnika oraz adres jego zamieszkania, a w przypadku firmy jej nazwę i adres siedziby,
- przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin, osoba szkoląca),
- uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji.
Rozpatrywanie reklamacji
- Każda prawidłowo, czyli zgodnie z Procedurą Reklamacji złożona reklamacja zostanie rozpatrzona z należytą starannością.
- Dla zapewnienia obiektywizmu oceny przeprowadzonego szkolenia treść reklamacji zostanie porównana z ocenami
i opiniami pozostałych uczestników tego szkolenia zawartymi w ewaluacji pisemnej przeprowadzonej po każdym szkoleniu lub opiniami przesłanymi mailem przez uczestników tego szkolenia. - Reklamacja nie będzie mogła być uwzględniona w sytuacji jeśli wyrażona w reklamacji opinia rażąco odbiega od ocen pozostałych uczestników szkolenia.
- Publishing School odpowie na reklamację pisemnie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji.
- W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu ze względu na konieczne konsultacje prawne lub pozyskanie opinii rzeczoznawcy.
- Formą odpowiedzi może być list polecony lub mail, zależnie od preferowanego przez reklamującego kanału kontaktu.
- W przypadku uznania reklamacji Publishing School zaproponuje jedną z form rekompensaty:
- uzupełnienie szkolenia,
- obniżenie pierwotnie ustalonej ceny,
- rabat na kolejną usługę szkoleniową,
- inną formę rekompensaty uzgodnioną z klientem.
Procedura Reklamacji obowiązuje od dnia 10 lipca 2021 r.