
Storytelling w marketingu i reklamie
Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online
Storytelling w marketingu i reklamie
Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta
Dla kogo? dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej
Termin najbliższej edycji: zapytaj nas
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji; link przesyła organizator warsztatów
Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu
Program
- Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu
- Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy
- Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii
- Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium
- Archetypy bohaterów – praktyczna analiza
- Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb
- Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie
- Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej
- Temperatura konfliktu. – Na ile poważny jest problem klienta?
- Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze
- Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników
- Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury
- Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność
- Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji
- Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej
Materiały: skrypt oraz materiały multimedialne do ćwiczeń autorstwa dr Hanny Wiczanowskiej
Efekt końcowy:
- Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy
- Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię
- Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje
- Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt
560 zł brutto
Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Masz pytania w sprawie kursu?
Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję
Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 10 osób