Baner kursu storytelling
Storytelling w marketingu i reklamie

Zapraszamy na 16-godz. warsztaty online

Storytelling w marketingu i reklamie
Twoje nowe, skuteczne narzędzie pracy dla klienta

Dla kogo?   dla copywriterów, grafików reklamy, osób realizujących marketing w firmie i jako freelance oraz dla osób zainteresowanych pracą w różnych obszarach reklamy internetowej

Termin najbliższej edycji:    zapytaj nas

Uwaga:  w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy

Online:  łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji; link przesyła organizator warsztatów

Prowadzi: dr Hanna Wiczanowska – certyfikowany, aktywny trener i mentor storytellingu, trener wystąpień publicznych i biznesu

Program
  1. Storytelling, co to takiego? – Cztery składniki storytellingu
  2. Rdzeń historii – perspektywa twórcy a perspektywa odbiorcy
  3. Cel ogólny i cel szczegółowy danej historii
  4. Pięć kluczowych punktów w dopasowaniu historii do audytorium
  5. Archetypy bohaterów – praktyczna analiza
  6. Zastosowanie archetypów bohaterów w procesie analizy potrzeb
  7. Skąd i jak wydobyć atrakcyjną historię? – Gromadzenie historii i ich przygotowanie
  8. Model bajki – dostosowanie historii do problemu oraz potrzeb grupy docelowej
  9. Temperatura konfliktu. – Na ile poważny jest problem klienta?
  10. Struktura STAR: uporządkowanie narracji, praca ze zmianą emocji, newralgiczne momenty w strukturze
  11. Prezentacja historii przygotowanych przez uczestników
  12. Sesja informacji zwrotnej, której udziela prowadząca i uczestnicy warsztatów. – Sprawdzenie prawidłowości identyfikacji problemu, celu, użycia modelu bajki, zastosowania wybranej struktury
  13. Sekrety warsztatu storytellera, czyli jak opowiedzieć historię, aby zmaksymalizować jej skuteczność
  14. Opowieść o potrzebach klienta, czy opowieść klienta? – Wady i zalety obydwu opcji
  15. Podsumowanie kreatywnej pracy warsztatowej

Materiały: skrypt oraz materiały multimedialne do ćwiczeń autorstwa dr Hanny Wiczanowskiej

Efekt końcowy:

  1. Uczestnik będzie umiał opracować skuteczne historie pod kątem kampanii marketingowej lub reklamy
  2. Prawidłowo zdefiniuje potrzeby grupy docelowej i dopasuje do nich opowiadaną historię
  3. Otrzyma spersonalizowaną informację zwrotną o wartości historii, którą przygotuje
  4. Będzie umiał ocenić wartość marketingową historii pojawiających się w mediach, w tym wyemitowanych przez konkurencję

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Koszt

560 zł brutto

 

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Masz pytania w sprawie kursu?

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 10 osób