Baner kursu Copywriting
Kurs copywritingu

Jeśli Twoim pomysłem na pracę jest copy­writ­ing to musisz powinieneś port­fo­lio. – Zbudujemy je! 

Zapraszamy na 16 godz.  (4‑dniowy) kurs copy­writin­gu w prak­tyce, z możli­woś­cią udzi­ału online lub stacjonarnie w Krakowie

Termin najbliższej edy­cji:   zapy­taj nas

Uwaga:  w sys­temie oświa­towym real­i­zowane są godziny dydak­ty­czne, czyli jed­nos­t­ki 45. min­u­towe; po każdych dwóch jed­nos­tkach przy­pa­da 15 min prz­er­wy

Miejsce zajęć:

  • online — łączymy się na Jitsi, który nie wyma­ga insta­lacji, link przesyła prowadzą­cy zaję­cia
  • stacjonarnie — siedz­i­ba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N‑Wawszczak – spec­jal­izu­je się w copy­writin­gu i pre­pressie, akty­w­na w dzi­ała­ni­ach copy­writin­gowych, autor­ka mate­ri­ałów i skryp­tów, w tym „Copywriting w prak­tyce”

Program
  1. Magia i moc słowa. Dlaczego copy­writer nie jest pis­arzem ani dzi­en­nikarzem? 
  2. Cztery złote zasady tworzenia komu­nikatu copy­writin­gowego, print­writ­ing a web­writ­ing
  3. Tekst i jego ele­men­ty. Informacja “O mnie” pry­wat­nie i zawodowo, “O nas” na www
  4. Formy proste: wyliczenia, pod­pisy pod ilus­trac­je, tytuły o zmi­en­nym zabar­wie­niu emocjon­al­nym
  5. Zestaw postów na FB – tekst sko­jar­zony z obrazem. Możliwości pozyska­nia ilus­tracji
  6. Zasady budowa­nia slo­ganów reklam­owych – tworzymy zestawy do kam­panii pro­mo­cyjnych
  7. Krótkie formy z utrud­nieni­a­mi: ofer­ty sprzedażowe, przek­sz­tałce­nie tek­stu ciągłego w tabelę
  8. Artykuły na strony www i blo­gi z uwzględ­nie­niem USP oraz SEO, pyta­nia do wywiadu reklam­owego
  9. Obszerniejsze artykuły spon­sorowane ze słowa­mi kluc­zowy­mi. Jak dobrać słowa kluc­zowe?
  10. Taktyka komu­nikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na rekla­mac­je
  11. Teksty porad­nikowe oraz pre­clowe ze słowa­mi kluc­zowy­mi
  12. Skracanie tek­stu ze zmi­aną grupy docelowej w sto­sunku do infor­ma­cji źródłowej
  13. Specjalne zada­nia copy­writ­era: sce­nar­iusz spo­tu reklam­owego, sto­ry­telling
  14. Mini słown­ik pojęć reklam­owych
  15. Pomysł na skuteczne port­fo­lio, struk­tu­ra włas­nego port­fo­lio

Materiały: skrypt “Copywriting w prak­tyce” autorstwa K. N‑Wawszczak + schematy i opisy ćwiczeń

Certyfikat: oznac­zony holo­gramem “Publishing School“ (uczest­nikom online cer­ty­fikat przesyłamy trady­cyjną pocztą)

Koszt

530 zł brut­to

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31–572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr kon­ta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wys­taw­ia fak­tu­ry dla firm i osób pry­wat­nych

Masz pyta­nia w spraw­ie kur­su

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

     

    Ilość uczest­ników: min. 4 oso­by, max. 7 osób