Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

06 | 2 | 2017

Czy w 2017 roku strony www czymś nas zaskoczą?

Publikuje: Publishing School

Flat design, storytelling, material design i duże, dedykowane zdjęcia. To już było w 2016 roku. Czy taki będzie ostateczny kształt stron www? Zrobiliśmy internetowy przegląd. Strony są różne. Od tradycyjnych, wręcz archaicznych przez nowoczesne, ale statyczne aż do dynamicznych, naszpikowanych bajerami. Dziwne, ale nadal nie wszystkie strony www dobrze odtwarzają się na urządzeniach przenośnych. Dlatego 2017 może być rokiem uzupełnień, wyrównywania standardów technicznych. Jednym słowem nie należy spodziewać się fajerwerków, a prawdopodobieństwo kontynuowania trendów z minionego roku jest duże.   ...więcej


31 | 1 | 2017

Wydawca – czasopismo z pomysłem

Publikuje: Publishing School

Papierowe czasopisma mają duszę. Do takich należy na pewno "Wydawca". Na jego łamach od wielu lat redaktor naczelny pan Andrzej Palacz łączy szlachetność książki z eksplozją możliwości techniki poligraficznej. – "Polska poligrafia traktowana już jest na Zachodzie jako jedna z najlepszych." – pisze red. Palacz. I to jest dla nas dobra wiadomość. – "Wydawca" nie tylko publikuje papierowe i internetowe numery pisma, ale także organizuje wspólnie z partnerami ranking Drukarnia Dziełowa Roku oraz konkurs Edycja na najpiękniejszą książkę wydaną w okresie pomiędzy Targami Książki w Krakowie oraz seminaria.   ...więcej


20 | 1 | 2017

Jakie były strony www 2016?

Publikuje: Publishing School

W 2016 r. strony www po raz kolejny się zmieniły. Należało się tego spodziewać! Dlaczego? Jak myślicie? Naszym zdaniem dlatego, że drastycznie zmniejszył się czas przeglądania pojedynczej strony, a użytkownicy, zwłaszcza pokolenie Z, śledzą wiele stron jednocześnie.   ...więcej


10 | 1 | 2017

Butik kreatywny

Publikuje: Publishing School

Fantazja, świeżość, pasja, niekonwencjonalność, poszukiwanie nowych dróg, widzenie inaczej, ciągła fascynacja. – Jednym słowem kreatywność. – Czy to może być profesjonalne zajęcie? – Tak. To właśnie butik kreatywny. Organizacyjnie butik kreatywny jest studiem pomysłów, teamem osób działających przy niektórych projektach wspólnie, a przy innych pojedynczo. Butiki kreatywne zasadniczo nie realizują reklam. Ich zadanie polega na   ...więcej


21 | 12 | 2016

Wesołych Świąt!

Publikuje: Publishing School

Spokojnych, rodzinnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia i nadziei w Nowym Roku wszystkim Słuchaczom, Absolwentom, Wykładowcom oraz Pracownikom "Publishing School"                                     życzy Dyrektor Szkoły Krystyna N.-Wawszczak 

  ...więcej


16 | 12 | 2016

Drukowane t-shirty

Publikuje: Publishing School

Biały bawełniany t-shirt to klasyka. Nigdy nie wyjdzie z mody. Wszyscy to wiemy. 
Początkowo był tylko zwyczajną częścią ubioru. Stopniowo, dzięki nadrukom i naszywaniu różnych elementów stał się ozdobą. Sympatyczną ozdobą. Kolejny etap w życiu białego podkoszulka rozpoczął się, gdy gdy postanowiono go użyć jako nośnika reklam. Takie koszulki są nadal popularnym rozwiązaniem zarówno jako gadżet reklamowy, jak i strój dla pracowników. Tym bardziej, że koszt wykonania jest stosunkowo nieduży.  ...więcej


09 | 11 | 2016

"Dzień Barwy" z ASP w Krakowie

Publikuje: Publishing School

Polecamy ciekawe wydarzenie – Międzynarodową Konferencję Naukową BARWA-KULTURA-NAUKA. Organizatorem spotkania z cyklu "Dzień Barwy", które odbędzie się w dniach 23 i 24 listopada 2016 r. jest Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie.  ...więcej


29 | 9 | 2016

Animacje 3D - grafika 3D

Publikuje: Publishing School

Obecnie grafika 3D ma niemal nieograniczone możliwości. Ogranicza ją jedynie ludzka wyobraźnia. Co możemy osiągnąć? – Po pierwsze jesteśmy w stanie uzyskać obrazy statyczne, tak zwane wizualizacje 3D. – Po drugie możemy zbudować obrazy ruchome, czyli animacje 3D. Lista konkretnych produktów grafiki 3D jest imponująca. – W kategorii obrazów statycznych najczęściej powstają: wizualizacje architektoniczne domów, ogrodów, budowli historycznych, wnętrz, wizualizacje postaci historycznych, reklamowanych przedmiotów, prezentowanych w materiałach edukacyjnych i konferencyjnych zjawisk. – Produkty z grupy animacji 3D to:   ...więcej


20 | 9 | 2016

Szkoła grafiki reklamowej

Publikuje: Publishing School

Reklama otacza nas jak powietrze. Czy chcemy, czy nie chcemy prawie wszystko czym się zajmujemy musi, po prostu musi, być reklamowane. –  Ruch i hałas wokół działania, projektu, produktu, czy usługi jest warunkiem ich istnienia. Takie czasy! – Reklamę wyrażamy różnymi środkami i kanałami. Jest ich tysiące. Jednak ze względu na to, że około 80% bodźców trafia do nas poprzez wzrok, nie wyobrażamy sobie reklamy bez grafiki. – No, i nie ma wyjścia, trzeba się tej grafiki reklamowej jakoś nauczyć. Czyli czego? – Przydaje się   ...więcej


13 | 9 | 2016

DTP, redakcja, korekta książki – kto to robi?

Publikuje: Publishing School

Książki, książki książki...  Powieści, bajki, tomiki poetyckie, katalogi, podręczniki, słowniki, dzieła naukowe, techniczne, instrukcje, leksykony, albumy, materiały konferencyjne. – Wiemy, że napisał je autor, a ktoś inny zilustrował. – Zwykle jednak nie zdajemy sobie sprawy z tego, że trzymamy w rękach pracę wielu, wielu ludzi. – Zerknij na stronę redakcyjno-techniczną. A tam: redaktor merytoryczny, recenzenci, tłumacz, redaktor techniczny, korektor, projektant okładki, grafik DTP, wydawca, drukarnia, oprawa. Oni wszyscy trudzili się dla ciebie. – Chcesz wiedzieć kto co zrobił?  ...więcej


1 .. 2 3 4 5 6 .. 20

W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi