Publishing School w Krakowie

Warsztaty copywritingu (online lub stacjonarnie)

Planowana ilość miejsc: 8 (38% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



Copywriting
Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy go!

15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie

Miejsce: 
– jeśli wybierasz opcję on line: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Skype
– jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 2

Termin: 7 (poniedz.) + 8 (wtorek) + 9 (środa) + 10 (czwartek) września 2020 r. godz. 17.30 – 20.30

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca, specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii

Program:
1. Magia i moc słowa. Co łączy copywriting z reklamą i marketingiem?
2. Aktualne trendy w copywritingu. Gdzie pracują copywriterzy?
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Tekst i jego elementy. Tekst do druku a webwriting, podobieństwa i różnice.
5. Copywriting: informacja, kreacja słowna i perswazja. – Przedstawiamy się.
6. Jak na portfolio patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
7. Budujemy start-upowe portfolio copywritera: analizujemy własne możliwości, talenty, doświadczenie.
8. Drobne, proste formy tekstowe: informacja “O mnie” prywatnie, informacja “O mnie” zawodowo, “O nas”
na stronach www, tekst do wizytówki, treść zaproszenia na event firmowy, synteza otrzymanego tekstu,
wyliczenia, wydłużenie zadanego tekstu, zestaw mini postów na FB, podpisy pod ilustracje, tytuły do
publikacji o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, oferty sprzedażowe.
9. Teksty preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
10. Krótkie formy z utrudnieniami: taktyka komunikatu, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedź na maila z
reklamacją, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta merytoryczna i techniczna
krótkiego tekstu promującego ideę społeczną.
11. Zasady budowania haseł i sloganów, tworzymy zestawy sloganów do kampanii reklamowej klienta.
12. Teksty midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej,
artykuł na blog na wybrany temat, pomysły na teksty reklamowe typu poradnikowego, propozycja treści i
układu graficznego do dwóch przykładowych ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
13. Teksty maxi: dwa obszerniejsze artykuły sponsorowane, dwa scenariusze spotów reklamowych, dwa storytellingi,
pytania do wywiadów, dwa wywiady reklamowe do publikacji w internecie.
14. Prezentacja typu ”sprzedażowego” własnego portfolio.

Zgłoszenia i wpłaty: do 2 września 2020 r. (środa)

Ilość uczestników: min. 4 osób, max. 8 osób

Koszt: 500 zł brutto

Promocja: Wpłata do 24 sierpnia 2020 r. (poniedziałek) gwarantuje zniżkę 110 zł, czyli koszt wyniesie 390 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt i zapisy: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik PDF: