
User Experience – UX
Zapraszamy na 16 godz. kurs “UX – User Experience”, zintegrowany z grupą rocznego kursu web design
Termin najbliższej edycji:
11 maja (nd.) w godz. 14.00–18.15
+ 24 maja (sob.) w godz. 14.00–19.00
+ 25 maja (nd.) w godz. 14.00–18.15
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Miejsce:
– online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadząca zajęcia
– stacjonarnie: Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, li p. sala nr 1
Prowadzi: dr Justyna Kraszewska – aktywny UI/UX designer, dr sztuk graficznych ASP, grafik DTP
Program – kurs UX
- Pojęcie UX. Wartości UX: wydajność, efektywność, szybkość uczenia się, satysfakcja
- Heurystyki użyteczności Nielsena
- Wykorzystanie pięciu złotych zasad UX
- Proces projektowania: przygotowanie, analiza, strategia, design, wdrażanie, optymalizacja
- Narzędzia do projektowania UX. Metoda 5Why
- Persona i antypersona. Konstruowanie person
- Propozycja wartości. Scenariusze użytkownika. Ustalenie priorytetów
- Skala MoSCoW. Mapa doświadczeń użytkownika
- Badania UX: jakościowe, ilościowe, pogłębione, obserwacja etnograficzna
- Audyt, audyt z listą kontrolną, audyt ekspercki, wywiady indywidualne, obserwacje
- Testy zadaniowe, testy użyteczności, grupy fokusowe
- Testy RITE
- Eyetracking. Analiza internetowa
- Testy A/B. Wireframe projektów na podstawie testów A/B
- Analiza zdobytych na kursie umiejętności z zakresu UX
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Koszt
530 zł brutto
Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31–572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Masz pytania w sprawie kursu?
Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję
Liczba dostępnych miejsc: 3 miejsca, decyduje kolejność zgłoszeń
Wpłaty: do 30 kwietnia (śr.) 2025 r.