Unreal Engine 5
Kurs Tworzenie gier komputerowych 3D z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 5

Zapraszamy na 20 godz. kurs dla początku­ją­cych.

Termin najbliższej edy­cji:   zapy­taj nas

Kurs dla:   osób zain­tere­sowanych startem w tworze­niu gier, także dla grafików 30, pro­gramistów i design­erów

Info:   w sys­temie oświa­towym real­i­zowane są godziny dydak­ty­czne, czyli jed­nos­t­ki 45. min­u­towe; po każdych dwóch jed­nos­tkach przy­pa­da 15 min prz­er­wy

Unreal Engine 5: 

  1. Jest dar­mowym lecz wyma­ga sprawnego wprowadzenia przez doświad­c­zonego game tren­era
  2. Używany jest przez więk­szość studiów gamede­vel­op­er­s­kich 
  3. Może być wyko­rzysty­wany na zwykłych kom­put­er­ach z prze­cięt­ną kartą graficzną 
  4. Nie wyma­ga pisa­nia trady­cyjnego kodu, pro­gramowanie jest intu­icyjne, log­iczne i wiz­ualne
  5. Uczestnicy kur­su budu­ją gry na włas­nych lap­topach. Silnik należy pobrać z https://www.unrealengine.com/en-US/download

Forma uczest­nict­wa: 

  • uczest­ni­cy stacjonarni: pracu­ją na włas­nych lap­topach w „Publishing School” w Krakowie,
    ul. Kosynierów 15B, 2 piętro sala komp. nr 2
  • uczest­ni­cy online: łączą się poprzez Jitsi, który nie wyma­ga instalowa­nia, link przesyła prowadzą­cy

Efekt koń­cowy kur­su:   wyko­nana samodziel­nie gra kom­put­erowa i kom­pe­tenc­je początku­jącego gamede­vel­opera. Zrealizujemy First Person Shootera z ataku­ja­cy­mi go prze­ci­wnika­mi, mechaniką zbiera­nia i trace­nia amu­nicji oraz licze­niem punk­tów za elim­i­nację prze­ci­wników. Stworzymy proste ani­mac­je ataku oraz buil­da gotowej gry. 

Prowadzi: inż. Bartosz Kamiński — pro­gramista, twór­ca i instruk­tor gier w sil­niku Unreal Engine 5

Program:
  1. Interface Unreal, czyli efek­ty­w­na obsłu­ga edy­to­ra. Wykorzystanie Blueprintów 
  2. Projektowanie lev­elu 
  3. Liczenie amu­nicji. Zbieranie amu­nicji 
  4. Stworzenie HUD’a. Spawnowanie prze­ci­wników 
  5. Mechanika prze­ci­wników (wrogów), podążanie za bohaterem
  6. Animacja prze­ci­wników (atak) 
  7. Eliminowanie prze­ci­wników 
  8. Zadawanie obrażeń przez wro­ga 
  9. Efekt otrzymy­wa­nia ciosów i ekran śmier­ci. Sekwencja śmier­ci 
  10. Udźwiękowienie gry
  11. Kompilacja buil­da
  12. Prezentacja koń­cowa zapro­jek­towanych i wyko­nanych przez uczest­ników kur­su gier

Certyfikat: oznac­zony holo­gramem “Publishing School“

Koszt

990 zł brut­to (49,5 zł za godz. dyd.)

Dane do przelewu: Publishing School Placówka Kształcenia Ustawicznego, 31–572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr kon­ta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wys­taw­ia fak­tu­ry dla firm i osób pry­wat­nych

Masz pyta­nia w spraw­ie kur­su?

Zapisz się
lub zapytaj o kolejną edycję

    Ilość uczest­ników: min. 5 osób, max. 8 osób

    Opinie uczestników

    Pełny zestaw opinii zna­j­du­je się na Google oraz Facebooku

    Uczestniczyłam w szkole­nia Unreal Engine 5. Bardzo fajnie przeprowad­zone, wszys­tko się udało stworzyć. Podobało mi się pode­jś­cie do ucz­nia i pomoc sekre­tariatu. Polecam ze szcz­erego ser­ca. 🙂
    Kobiecy avatar
    Patrycja