Kurs: Grafika 3D na Blender
16-godz. kurs początkowy 3D Blender

Dla kogo?
graficy DTP, właściciele małych firm reklamowych i poligraficznych freelancerzy 2D, web designerzy, fotografowie, fotograficy, copywriterzy, osoby rozpoczynające swoją przygodę z 3D

Dlaczego Blender?
Blender jest bardzo atrakcyjny dla prywatnych użytkowników i małych firm ze względu na: darmowy dostęp, efektywne działanie na PC i na Mac, wielozadaniowość, możliwość wykorzystania komputera zaledwie średniej klasy i niedużych zasobów pamięci. Pozwala uzupełnić dotychczasowe produkty firm reklamowych i poligraficznych o ilustracje 3D do druku oraz animacje reklamowe na www i ekrany

Prowadzi: lic. Joanna Sęk – grafik 3D, animator 2D

Program:

  1. Interface aplikacji 3D Blender
  2. Modelowanie i edycja obiektów Mesh
  3. Modelowanie na bazie prostych kształtów i brył – prostokąty, wielokąty
  4. Cięcie obiektów, różnica obiektów, łączenie obiektów
  5. Tryb obiektowy
  6. Modyfikatory o obiekty Curve
  7. Materiały, mapowanie, oświetlenie sceny
  8. Importowanie obiektów
  9. Ruch kamery, efekty animacyjne
  10. Renderowanie
  11. Ustawienia światła, tworzenie scenerii z importowanych obiektów
  12. Formaty zapisu plików: 3ds, obj, fbx

W ramach ćwiczeń uczestnicy wykonają:

  1. Logo 3D osobiste lub własnej firmy
  2. Projekt produktu, do wyboru: lampa, krzesło, stół, ekspozytor itp.
  3. Animowana prezentacja wcześniej przygotowanego produktu
  4. Animacja elementów ruchomych np. wysuwająca się szuflada, obracający się blat

Koszt orientacyjny: 320 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Sprawdź aktualnie organizowane kursy

Rezerwacja miejsc

    Kurs (wymagane)