Kurs: Grafika 3D na Blender
16-godz. kurs początkowy 3D Blender
Dla kogo?
graficy DTP, właściciele małych firm reklamowych i poligraficznych freelancerzy 2D, web designerzy, fotografowie, fotograficy, copywriterzy, osoby rozpoczynające swoją przygodę z 3D
Dlaczego Blender?
Blender jest bardzo atrakcyjny dla prywatnych użytkowników i małych firm ze względu na: darmowy dostęp, efektywne działanie na PC i na Mac, wielozadaniowość, możliwość wykorzystania komputera zaledwie średniej klasy i niedużych zasobów pamięci. Pozwala uzupełnić dotychczasowe produkty firm reklamowych i poligraficznych o ilustracje 3D do druku oraz animacje reklamowe na www i ekrany
Prowadzi: lic. Joanna Sęk – grafik 3D, animator 2D
Program:
- Interface aplikacji 3D Blender
- Modelowanie i edycja obiektów Mesh
- Modelowanie na bazie prostych kształtów i brył – prostokąty, wielokąty
- Cięcie obiektów, różnica obiektów, łączenie obiektów
- Tryb obiektowy
- Modyfikatory o obiekty Curve
- Materiały, mapowanie, oświetlenie sceny
- Importowanie obiektów
- Ruch kamery, efekty animacyjne
- Renderowanie
- Ustawienia światła, tworzenie scenerii z importowanych obiektów
- Formaty zapisu plików: 3ds, obj, fbx
W ramach ćwiczeń uczestnicy wykonają:
- Logo 3D osobiste lub własnej firmy
- Projekt produktu, do wyboru: lampa, krzesło, stół, ekspozytor itp.
- Animowana prezentacja wcześniej przygotowanego produktu
- Animacja elementów ruchomych np. wysuwająca się szuflada, obracający się blat
Koszt orientacyjny: 320 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626