Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony proszę przesłać na krystyna@publishingschool.pl

Grafik kreatywny reklamy
informacje dla Ciebie
- sam wybierzesz formę nauki: online na żywo z grupą lub stacjonarnie w Krakowie
- zajęcia w soboty i niedziele, dwa razy w miesiącu
- zajęcia od 28 września 2024 r. do 29 czerwca 2025 r., wręczenie dyplomów 12 lipca 2025 r.
- łącznie 200 godz. nauki
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- na zakończenie szkolenia absolwent uzyskuje polsko-angielski dyplom wraz z suplementem sygnowany przez “Publishing School” oraz zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z przepisami Ministerstwa Edukacji Narodowej
- płatność w 11 ratach 0%
- osoby bezrobotne i pracujące mogą ubiegać się o refundację kosztów nauki w WUP na podstawie wpisu nr 2.12/00188/2021
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy
Koszt nauki rocznego kursu grafika reklamowa w roku 2024/2025
Tylko 36 zł brutto za godz. dydaktyczną
Wpłaty dokonywane są w 11 ratach 0%: 500 zł rata startowa + 10 rat po 670 zł
łącznie 7.200 zł brutto
Wpłaty dokonywane są w 11 ratach 0%: 500 zł rata startowa + 10 rat po 670 zł
łącznie 7.200 zł brutto
Publishing School jest wpisana do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod nr 277460 i podlega Ministerstwu Edukacji Narodowej.
Status słuchacza jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne, takie jak np. ZUS, KRUS, Urząd Pracy oraz firmy prywatne i pracodawców.
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Krakowie pod nr 2.12/00188/2021 ułatwia uzyskanie dofinansowań na szkolenia.
Sprawdź co już wiesz o grafice reklamowej

Pytanie
Twoja odpowiedź:
Poprawna odpowiedź:
Odpowiedziałeś poprawnie na {{SCORE_CORRECT}} z {{SCORE_TOTAL}}
Twoje odpowiedzi
Program na rok 2024/25
Przedmioty | Ilość godz. lekcyjnych |
---|---|
Grafika do mediów drukowanych: Photoshop: narzędzia programu, kolaż, wykonanie własnej identyfikacji wizualnej do druku, baneru outdoorowego, aplikacji na T‑shirt, etykiety na opakowanie, projektu pudełka z reklamą do druku cyfrowego i offsetowego Illustrator: narzędzia, reklamowe kompozycje liternicze, projekty logotypów, wizytówka, metka, naklejki, wykrojniki do zdobienia wydruków InDesign: narzędzia, praca z tekstem i kolorem, przygotowanie do druku plakatu, dokumentów kilkustronicowych i kolorowego katalogu z okładką, próba graficznej pracy dla klienta | 86 komputery |
Grafika do mediów cyfrowych z wykorzystaniem AI: Photoshop: prosta animacja reklamowa na www, zestaw postów na FB, baner na www, projekt landing page Illustrator: zastaw piktogramów, kompozycja literniczo-graficzna na bloga lub www, zestaw identyfikacji wizualnej do internetu, wektorowy baner internetowy InDesign: wizytówka cyfrowa, plakat interaktywny, e‑katalog reklamowy AI: wykorzystanie generatorów sztuki | 44 komputery |
Trening kreatywności reklamowej: analiza własnych predyspozycji i możliwości, zadania typu “cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”, ćwiczenia twórczej ekspresji, myślenie kombinacyjne i łączenie idei, twórcze podejście do rozwiązywania problemów | 11 ćwiczenia |
Warsztaty copywritingowe: budowanie ofert sprzedażowych, postów na FB, treści na blogi, www, do social mediów, mailingów, kreowanie sloganów, opisów produktów, tekstów poradnikowych, preclowych, artykułów sponsorowanych | 16 ćwiczenia |
Krótki film reklamowy w After Effects: interface, import materiałów graficznych i tworzenie nowych do własnego krótkiego filmu animowanego, warstwy i klatki kluczowe, timing, montaż prekompozycji, renderowanie, maski, światło, animacja kamery, dodawanie video, udźwiękowienie | 22 komputery |
Poligrafia na usługach reklamy fonty, teksty, typografia, techniki druku, CMYK + RGB, rastry, papier, podłoża niepapierowe, farby, zdobienie i zabezpieczanie wydruków przed fałszowaniem marki | 17 ćwiczenia |
Wykonanie pakietu reklamowego do social mediów oraz zbudowanie własnego portfolio: konsultacje indywidualne i prezentacja projektu | 4 ćwiczenia |
Razem | 200 |

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
Więcej w zakładce “Oferty pracy”
- graphic designer specjalizujący się w grafice reklamowej
- grafik kreatywny
- copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
- grafik w teamie projektującym kampanie reklamowe
- art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
- production assistant (asystent do spraw produkcji)
- media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
- freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej
Prace uczestników kursów
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absolwent 2019/20
Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20
Opinie uczestników
5/5
Szkoła, która przygotowała mnie do obecnego zawodu! Polecam z całego serca! Dużo praktyki, dużo wiedzy, ale… wiedzy rzeczywiście przydatnej!

Natalia S.
Absolwentka
5/5
Zdobyłam dużo wiedzy nie tylko z programów graficznych, ale z marketingu, copywritingu, poligrafii! Kadra jest świetna, bardzo pomocna i miła. Polecam gorąco!

Ewa P.
Absolwentka
5/5
Trzeba mocno popracować, ale potem są efekty w postaci portfolio i pracy dyplomowej — kampanii reklamowej, którą przygotowujemy realnemu Klientowi. Tak, że to ma sens.

Łukasz O.
Absolwentka