Animowany baner kursu Grafika reklamowa

Grafik kreatywny reklamy
informacje dla Ciebie

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elek­tron­icznie lub ręcznie. Wypełniony proszę przesłać na krystyna@publishingschool.pl

Publishing School jest wpisana do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod nr 277460 i podle­ga Ministerstwu Edukacji Narodowej.

Status słuchacza jest hon­orowany przez wszys­tkie insty­tuc­je pub­liczne, takie jak np. ZUS, KRUS, Urząd Pracy oraz firmy pry­watne i pra­co­daw­ców.

Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Krakowie pod nr 2.12/00188/2021 ułatwia uzyskanie dofi­nan­sowań na szkole­nia.

Sprawdź co już wiesz o grafice reklam­owej

Program na rok 2024/25

Przedmioty

Ilość godz. lek­cyjnych

Grafika do mediów drukowanych:

Photoshop: narzędzia pro­gra­mu, kolaż, wyko­nanie włas­nej iden­ty­fikacji wiz­ual­nej do druku, baneru out­doorowego, aplikacji na T‑shirt, etyki­ety na opakowanie, pro­jek­tu pudeł­ka z reklamą do druku cyfrowego i off­se­towego

Illustrator: narzędzia, reklam­owe kom­pozy­c­je liter­nicze, pro­jek­ty logo­typów, wiz­ytówka, met­ka, nakle­j­ki, wykro­jni­ki do zdo­bi­enia wydruków

InDesign: narzędzia, pra­ca z tek­stem i kolorem, przy­go­towanie do druku plakatu, doku­men­tów kilkus­tron­i­cowych i kolorowego kat­a­logu z okład­ką, pró­ba graficznej pra­cy dla klien­ta

86

kom­put­ery

Grafika do mediów cyfrowych z wyko­rzys­taniem AI:

Photoshop: pros­ta ani­mac­ja reklam­owa na www, zestaw postów na FB, baner na www, pro­jekt land­ing page

Illustrator: zastaw pik­togramów, kom­pozy­c­ja liter­nic­zo-graficz­na na blo­ga lub www, zestaw iden­ty­fikacji wiz­ual­nej do inter­ne­tu, wek­torowy baner inter­ne­towy

InDesign: wiz­ytówka cyfrowa, plakat inter­ak­ty­wny, e‑katalog reklam­owy

AI: wyko­rzys­tanie gen­er­a­torów sztu­ki

44

kom­put­ery

Trening kreaty­wnoś­ci reklam­owej:

anal­iza włas­nych predys­pozy­cji i możli­woś­ci, zada­nia typu “cokol­wiek myślisz, pomyśl odwrot­nie”, ćwiczenia twór­czej ekspresji, myśle­nie kom­bi­na­cyjne i łącze­nie idei, twór­cze pode­jś­cie do rozwiązy­wa­nia prob­lemów

11

ćwiczenia

Warsztaty copy­writin­gowe:

budowanie ofert sprzedażowych, postów na FB, treś­ci na blo­gi, www, do social mediów, mail­ingów, kre­owanie slo­ganów, opisów pro­duk­tów, tek­stów porad­nikowych, pre­clowych, artykułów spon­sorowanych

16

ćwiczenia

Krótki film reklam­owy w After Effects:

inter­face, import mate­ri­ałów graficznych i tworze­nie nowych do włas­nego krótkiego fil­mu ani­mowanego, warst­wy i klat­ki kluc­zowe, tim­ing, mon­taż prekom­pozy­cji, ren­derowanie, mas­ki, światło, ani­mac­ja kamery, dodawanie video, udźwiękowie­nie

22

kom­put­ery

Poligrafia na usłu­gach reklamy

fonty, tek­sty, typografia, tech­ni­ki druku, CMYK + RGB, ras­try, papi­er, podłoża niepa­pierowe, far­by, zdo­bi­e­nie i zabez­pieczanie wydruków przed fałs­zowaniem mar­ki

17

ćwiczenia

Wykonanie paki­etu reklam­owego do social mediów oraz zbu­dowanie włas­nego port­fo­lio:

kon­sul­tac­je indy­wid­u­alne i prezen­tac­ja pro­jek­tu

4

ćwiczenia

Razem

200

Animowany baner z opakowaniami kosmetyków

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Więcej w zakład­ce “Oferty pra­cy”

Prace uczestników kursów

Kampania zre­al­i­zowana w ramach pra­cy dyplo­mowej. Autor: Bartosz Sobkowiak – absol­went 2019/20

Autor: Łukasz Okarmus – absol­went 2019/20 

Kampania zre­al­i­zowana w ramach pra­cy dyplo­mowej. Autor: Łukasz Okarmus – absol­went 2019/20

Opinie uczestników

Pełny zestaw opinii zna­j­du­je się na Google oraz Facebooku

5/5
Szkoła, która przy­go­towała mnie do obec­nego zawodu! Polecam z całego ser­ca! Dużo prak­ty­ki, dużo wiedzy, ale… wiedzy rzeczy­wiś­cie przy­dat­nej!
Kobiecy avatar
Natalia S.
Absolwentka
5/5
Zdobyłam dużo wiedzy nie tylko z pro­gramów graficznych, ale z mar­ketingu, copy­writin­gu, poligrafii! Kadra jest świet­na, bard­zo pomoc­na i miła. Polecam gorą­co!
Kobiecy avatar
Ewa P.
Absolwentka
5/5
Trzeba moc­no popra­cow­ać, ale potem są efek­ty w postaci port­fo­lio i pra­cy dyplo­mowej — kam­panii reklam­owej, którą przy­go­towu­je­my real­ne­mu Klientowi. Tak, że to ma sens.
Avatar mężczyzny
Łukasz O.
Absolwentka