Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony proszę przesłać na krystyna@publishingschool.pl

Rozpoczęcie naboru na rok 2025/26 – 5 maja 2025 r.
Kurs Grafika 3D – informacje dla Ciebie
- sam wybierzesz formę nauki: online na żywo z grupą lub stacjonarnie w Krakowie
- zajęcia w soboty i niedziele, dwa razy w miesiącu
- zajęcia od 27 września 2025 r. do 28 czerwca 2026 r., wręczenie dyplomów 11 lipca 2026 r.
- łącznie 200 godz. nauki
- zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
- na zakończenie szkolenia absolwent uzyskuje polsko-angielski dyplom wraz z suplementem sygnowany przez “Publishing School” oraz zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z przepisami Ministerstwa Edukacji Narodowej
- płatność w 11 ratach 0%
- osoby bezrobotne i pracujące mogą ubiegać się o refundację kosztów nauki w WUP na podstawie wpisu nr 2.12/00188/2021
- inne możliwości dofinansowania
Formularz zgłoszeniowy na kurs Grafika 3D
Koszt nauki rocznego kursu grafika 3D w roku 2025/2026
Tylko 37,70 zł brutto za godz. dydaktyczną
Wpłaty dokonywane są w 11 ratach 0%: 550 zł rata startowa + 10 rat po 699 zł
łącznie 7.540 zł brutto
Wpłaty dokonywane są w 11 ratach 0%: 550 zł rata startowa + 10 rat po 699 zł
łącznie 7.540 zł brutto
Publishing School jest wpisana do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod nr 277460 i podlega Ministerstwu Edukacji Narodowej.
Status słuchacza jest honorowany przez wszystkie instytucje publiczne, takie jak np. ZUS, KRUS, Urząd Pracy oraz firmy prywatne i pracodawców.
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Krakowie pod nr 2.12/00188/2021 ułatwia uzyskanie dofinansowań na szkolenia.
Sprawdź co już wiesz o grafice 3D

Pytanie
Twoja odpowiedź:
Poprawna odpowiedź:
Odpowiedziałeś poprawnie na {{SCORE_CORRECT}} z {{SCORE_TOTAL}}
Twoje odpowiedzi
Plan nauczania na rok 2025/26 – kurs Grafika 3D
Przedmioty Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowo-warsztatowe | Ilość godz. dydaktycznych |
---|---|
Grafika 3D w Blender i prezentacja możliwości Cinema 4D narzędzia, budowanie sceny i generowanie na niej prostych obiektów geometrycznych, oświetlanie obiektów, budowanie przedmiotów codziennego użytku o skomplikowanej strukturze np. samochodu, oświetlanie, modelowanie mebli, modelowanie kompleksowe wnętrz np. pokoju, animowanie zbudowanych przedmiotów, renderowanie, animacja grafiki 3D | 44 komputery |
Grafika 3D na Maya interface, narzędzia, scena, brył y proste i ich oświetlanie, modelowanie bardziej zaawansowane elementów budynku, architektury i zieleni wokół budynku, renderowanie, tworzenie i animowanie postaci oraz przedmiotów martwych np. samochodu, compositing clipu 3D | 33 komputery |
Tworzenie modeli 3D do gier komputerowych – ZBrush lub Blender, Unity interface i narzędzia ZBrush, projektowanie cyfrowych modeli obiektów nieorganicznych oraz organicznych, modelowanie roślin. Rzeźbienie postaci zgodnie z anatomią, modelowanie elementów ubrania i wyposażenia postaci. Retopologia, riggowanie oraz teksturowanie postaci z przeznaczeniem do projektów gamingowych, podstawy pracy w silniku Unity pod kątem grafiki 3D oraz implementacja gotowych modeli do silnika Unity | 44 komputery |
Scenariusz, storyboard i animatic clipu 3D z wykorzystaniem Photoshop i After Effects kreacja fabuły i scenariusza własnego filmu animowanego, rozrysowanie storyboardu, pozyskanie i edycja materiałów, timeline, montaż czołówki, body i tyłówki animaticu, udźwiękowienie, korekty, prezentacja | 21 komputery |
Postprodukcja w After Effects interface, import materiałów graficznych i tworzenie nowych materiałów do kompozycji animowanych, warstwy i klatki kluczowe, timing, montaż prekompozycji, renderowanie, maski, światło, animacja kamery, trakowanie video, praca z audio, końcowy montaż własnego portfolio | 33 komputery |
Projektowanie 3D, w tym wykonanie portfolio grafika 3D: kompozycje statyczne i animowane w dowolnie wybranych aplikacjach 3D + konsultacje i korekty zawartości oraz struktury portfolio, recenzowana prezentacja projektów i portfolio | 25 komputery |
Razem | 200 |
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
Więcej w zakładce “Oferty pracy”
- grafik 3D w agencjach reklamowych i interaktywnych
- projektant 3D lub Generalista 3D
- grafik 3D modelujący postaci do gier
- wizualizator 3D w pracowniach architektury i innych pracowniach projektowych
- 3D animator w studiach produkujących filmy animowane lub gry komputerowe
- montażysta animacji w teamach realizujących filmy animowane, reklamy i gry komputerowe
- freelancer
Prace uczestników kursów
Autorka: Yana Kotliarevska – absolwentka (praca dyplomowa)
Autor: Maciej Mofina – absolwent (praca zaliczeniowa, Blender)
Autor: Marta Czech – absolwentka (praca dyplomowa)
Opinie uczestników
5/5
To sympatyczne miejsce znalazłam poprzez jedną z absolwentek. Podczas rocznego kursu nabyłam nie tylko umiejętności z zakresu tworzenia grafiki 3D, gdyż taki wybrałam, lecz również niezwykle cenne wskazówki od profesjonalistów. Zarówno Pani dyrektor, wykładowcy jak i pracownicy placówki to ludzie niezwykle życzliwi i ciepli. Można tu liczyć na ich wsparcie a także pełen profesjonalizm. Pomogli mi odkryć w czym najbardziej chcę się kształcić. Polecam każdemu, niezależnie czy już pracuje jako grafik, czy dopiero szuka swojej drogi oraz w jakim jest wieku. To szansa nie tylko na zdobycie umiejętności lecz także okazja do poznania wspaniałych ludzi którzy kochają to co robią. Będę miło wspominać to miejsce ((:

Klaudia
Absolwentka
5/5
Szczerze polecam kursy jednoroczne w tej szkole. Miałam okazję brać udział w wielu kursach, warsztatach i szkoleniach i zdecydowanie rok spędzony w Publishing School jest jednym z najlepszych. Pełne zaangażowanie prowadzących wraz z merytorycznym zapleczem oraz doskonałą organizacją zachęca do zgłębiania tematu zajęć i rozwijania wybranej pasji 🙂 Serdecznie pozdrawiam wykładowców i niezastąpioną Panią dyrektor 😉

Agata Ch.
Absolwentka
5/5
Świetne podejście do słuchaczy i zaangażowanie. Prowadzący są praktykami. Służą pomocą i radą nie tylko podczas zajęć.
Rozpoczynając naukę jako laik z dobrym przeczuciem, po roku śmiało mogę powiedzieć, że jest to fajny fundament do rozpoczęcia przygody w branży (w moim przypadku 3D).
Zawsze będę miło wspominać! 🙂

Weronika W.
Absolwentka