Firma Goldman Recruitment poszukuje 
Junior Marketing Specialist

Miejsce pra­cy: Kraków

Opis stanowiska:

  • wspieranie zarządza­nia codzi­en­ny­mi dzi­ała­ni­a­mi w ramach wielu pro­jek­tów graficznych — od eta­pu pro­jek­towa­nia po przy­go­towanie do druku
  • orga­ni­zowanie spotkań z zespoła­mi między funkcyjny­mi, w tym z dzi­ała­mi Marketingu, Projektowania, R&D, Regulacji, Łańcucha Dostaw oraz intere­sar­iusza­mi zewnętrzny­mi (agenc­je, drukarnie, dostaw­cy)
  • przy­go­towywanie agend spotkań, sporządzanie pro­tokołów (MoM) oraz koor­dy­nac­ja wszys­t­kich dzi­ałań związanych z grafiką opakowań
  • prowadze­nie aktu­al­nej doku­men­tacji postępów pro­jek­towych z wyko­rzys­taniem narzędzi do zarządza­nia pro­jek­ta­mi i arkuszy kalku­la­cyjnych — w tym śledze­nie kamieni milowych, rezul­tatów i wszel­kich odchyleń od pier­wot­nego planu
  • wspieranie starszych członków zespołu poprzez orga­ni­za­cję spotkań, koor­dy­nację dzi­ałań między zespoła­mi oraz wspar­cie doku­men­ta­cyjne
  • mon­i­torowanie postępów, ułatwian­ie komu­nikacji oraz iden­ty­fikowanie ryzy­ka, wąs­kich gardeł i opóźnień, aby zapewnić ter­mi­nowe dostar­cze­nie pro­jek­tów opakowań, wraz z wdrażaniem rozwiązań zapo­b­ie­gaw­czych
  • przekazy­wanie aktu­al­iza­cji kierown­ikom pro­jek­tów graficznych oraz intere­sar­ius­zom między funkcyjnym, aby zapewnić spójność dzi­ałań i wskazać potenc­jalne ryzy­ka lub wpływ na pro­jekt
  • współt­worze­nie anal­iz po zakończe­niu pro­jek­tów, doku­men­tacji pod­sumowu­jącej wnios­ki oraz rekomen­dacji usprawnień
  • iden­ty­fikowanie ryzy­ka, wąs­kich gardeł lub opóźnień w pro­ce­sie tworzenia grafik i wdrażanie dzi­ałań napraw­czych
  • tworze­nie reg­u­larnych raportów pro­jek­towych doty­czą­cych grafik, uwzględ­ni­a­ją­cych postępy, wyzwa­nia i rozwiąza­nia
  • zarządzanie cyk­la­mi opin­iowa­nia, kon­soli­d­owanie uwag w celu ograniczenia licz­by iter­acji i utrzy­ma­nia efek­ty­wnoś­ci

Wymagania:

  • wyk­sz­tałce­nie kierunk­owe z mar­ketingu, pro­jek­towa­nia, zarządza­nia pro­jek­ta­mi lub pokrewnej dziedziny
  • udoku­men­towane doświad­cze­nie w zarządza­niu pełnym pro­ce­sem tworzenia grafik, druku i zasobów cyfrowych w środowisku dóbr kon­sump­cyjnych (CPG)
  • min­i­mum 1,5 roku doświad­czenia w zarządza­niu grafika­mi, opakowa­ni­a­mi lub pro­jek­ta­mi
  • umiejęt­ność zarządza­nia wielo­ma pro­jek­ta­mi w dynam­icznym, zori­en­towanym na ter­miny środowisku, we współpra­cy z różny­mi dzi­ała­mi (mar­ket­ing, R&D, zaopa­trze­nie, zewnętrzne agenc­je pro­jek­towe, oper­ac­je)
  • zna­jo­mość narzędzi do zarządza­nia pro­jek­ta­mi, takich jak Asana, Trello, Monday.com lub Jira — pomoc­na przy śledze­niu zadań, ter­minów i postępów
  • zna­jo­mość opro­gramowa­nia graficznego i pro­jek­towego będzie dodatkowym atutem — bez koniecznoś­ci bezpośred­niego udzi­ału w pro­jek­towa­niu, ale pod­sta­wowa wiedza o pro­gra­mach takich jak Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) ułatwia komu­nikację z zespoła­mi kreaty­wny­mi
  • silne umiejęt­noś­ci anal­i­ty­czne, rozwiązy­wa­nia prob­lemów i orga­ni­za­cyjne
  • wyso­ka umiejęt­ność współpra­cy, popar­ta doświad­cze­niem w pra­cy z intere­sar­iusza­mi glob­al­ny­mi i lokalny­mi
  • prak­ty­cz­na wiedza z zakre­su mar­ketingu, budowa­nia mar­ki i wprowadza­nia nowych pro­duk­tów na rynek
  • doskon­ałe umiejęt­noś­ci inter­per­son­alne oraz biegłość w komu­nikacji pisem­nej i wer­bal­nej

Firma pro­ponu­je:

  • umowę o pracę lub kon­trakt b2b
  • dofi­nan­sowanie akty­wnoś­ci sportowych
  • pry­wat­ną opiekę medy­czną
  • ubez­piecze­nie na życie
  • dodatkowe ben­e­fi­ty soc­jalne
  • dostęp do kursów, np. Excel, VBA, RPA, obsłu­ga klien­ta

Osoby zain­tere­sowane prosimy o aplikowanie przez stronę

Uwaga: Oferta opub­likowana dnia 22 lip­ca 2025 r.