Firma DIGITALSHARKS Sp. z o.o. poszukuje 
Junior Graphic Designera – “Prompter”

Miejsce pra­cy: Warszawa

Opis stanowiska:

50% – Junior Graphic Designer:

  • wspar­cie głównego grafi­ka w bieżą­cych tem­at­ach agencji – od drob­nych prz­eróbek i refor­matów, przez adap­tac­je reklam czy postów social media, aż po kreaty­wne burze mózgów i wspólne tworze­nie nowych pomysłów
  • okazjon­alne pro­jek­ty “from scratch”

50% – Prompter / kreaty­wny eksplorator:

  • ekspery­men­towanie z narzędzi­a­mi AI (obrazy, wideo, tek­sty) – żeby strona żyła, angażowała i zaskaki­wała → przy­cią­gała klien­ta na dłużej i co za tym idzie sprzedawała więcej
  • szukanie nowych form prezen­tacji pro­duk­tów (AI, AR, inter­ak­ty­wnoś­ci z pro­duk­tem)
  • pro­to­ty­powanie pomysłów i testowanie co dzi­ała

Wymagania:

  • kom­for­towa obsłu­ga paki­etu Adobe (Photoshop, Adobe XD, After Effects, Illustrator)
  • chęć testowa­nia, sprawdza­nia możli­woś­ci narzędzi, i szuka­nia tego co da się zro­bić lep­iej i ciekaw­iej dla użytkown­i­ka z korzyś­cią dla biz­ne­su

Mile widziane:

  • moc­ne pod­stawy pro­jek­towa­nia kon­wer­tu­ją­cych form dig­i­tal mar­ketingu: strony www, reklamy, ban­nery, posty social media
  • umiejęt­ność efek­ty­wnego gen­erowa­nia obrazów / wideo z pomocą AI
  • pod­sta­wowe skille w motion desig­nie (After Effects / CapCut / Canva video itd.)
  • otwartość na feed­back, myśle­nie niesz­ablonowe i chęć testowa­nia nowych narzędzi i pode­jść

Firma pro­ponu­je:

  • umowę o pracę na pełny etat
  • możli­wość pra­cy zdal­nej
  • pracę z lid­era­mi rynku, gdzie Twoje pomysły naprawdę mają znacze­nie i real­nie wpły­wa­ją na to, jak mar­ka wyglą­da i dzi­ała
  • możli­wość roz­wo­ju w wielu kierunk­ach np.: designu, AI-cre­ation lub kreaty­wnych strate­gii
  • pracę ze stale ros­ną­cym i nagradzanym, zespołem agen­cyjnym pełnym spec­jal­istów chęt­nych dzielić się doświad­cze­niem i odpowiedzieć na każde pytanie

Osoby zain­tere­sowane prosimy o aplikowanie przez stronę

Uwaga: Oferta opub­likowana dnia 22 lip­ca 2025 r.