Grafika reklamowa
|
Grafika reklamowa – informacje dla Ciebie
|
Program na rok 2020/21 – w roku 2021/22 przewidujemy korektę zgodnie z wymaganiami rynku pracy
Przedmioty
Wszystkie zajęcia są praktyczne: komputerowe, ćwiczeniowe lub warsztatowe |
Ilość godz. lekcyjnych
|
---|---|
Kreatywność Słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej |
12
|
Warsztaty copywritingu | 18 |
Praca accounta i copywritera w agencji reklamowej | 24 |
Warsztaty marketingowe | 12 |
Marketing internetowy w praktyce | 12 komputery |
Grafika komputerowa w reklamie Photoshop, Illustrator, InDesign Moduły: Basic (Ph + Ill + InD), drobne druki reklamowe, katalogi reklamowe do druku, grafika do mediów cyfrowych, identyfikacja własna, grafika reklamowa na opakowaniach, barwa i generowanie plików, próba pracy dla klienta |
120
komputery
|
Poligrafia na usługach reklamy Typografia, redakcja, techniki i technologie drukowania, materiały podłożowe do produkcji reklam POS |
18
|
Projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej + budowa własnego portfolio – Konsultacje indywidualne (5 godz.) – Praca własna nad projektem (75 godz.) – Prezentacja projektów (4 godz.) |
84
|
Razem: – Zajęć lekcyjnych z nauczycielami 225 godz. – Praca własna 75 godz. |
300 |
Formularz zgłoszeniowy
Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem. Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika reklamowa (197 KB)
|
Koszt nauki dla rocznego kursu grafika reklamowa w roku 2020/2021
|
Promocja! Absolwentom "Publishing School" przysługuje jednorazowa zniżka w wysokości 200 zł, odliczana od pierwszej wpłaty miesięcznej.
Po ukończeniu kursu grafika reklamowa Absolwent powinien umieć
- przeanalizować brief klienta i dokonać stosownych uzgodnień
- myśleć kreatywnie i generować pomysły na reklamę
- stworzyć brief kreatywny
- opracować koncepcję kompletnej kampanii reklamowej dla małej i średniej firmy
- sformułować optymalny z punktu widzenia klienta komunikat reklamowy
- wykorzystując kreatywne i niestandardowe myślenie, zaproponować image firmy, produktu, idei
- wizualizować przekazy reklamowe, zaprojektować reklamę akcydensową, zewnętrzną oraz internetową
- przygotować wstępnie materiały graficzne w programach graficznych 2D
- przekonywująco zaprezentować projekt przed klientem
- sprawować nadzór kreatywny nad realizacją kampanii reklamowej
- pracować samodzielnie oraz współpracować z zespołami osób
Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy
Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy- account manager (odpowiedzialność za prowadzenie klienta)
- art assistant (odpowiedzialność za koncepcję graficzną reklam)
- copywriter (odpowiedzialność za treść tekstów reklamowych)
- grafik reklamowy
- production assistant (asystent do spraw produkcji)
- media planners assistant (asystent do spraw planowania mediów)
- projektant kampanii reklamowych dla małych i średnich firm
- freelancer lub właściciel małej firmy reklamowej

Film: "Wilk i jeleń"
Autor: Margarita Gevorkova – absolwentka 2015 (praca dyplomowa)
Wykładowcy
Czy wiesz, że:
“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
