Publishing School w Krakowie

Grafika 3D

  

Grafika 3D – informacje dla Ciebie

  • nauka zaoczna w soboty i niedziele, co dwa tygodnie z ominięciem ważnych świąt
  • zajęcia od 26 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r., rozdanie dyplomów 3 lipca 2021 r.
  • łącznie 300 godz. nauki (w tym 225 godz. z nauczycielami)
  • zajęcia wyłącznie praktyczne, kierunkowych programów graficznych uczymy od podstaw
  • całkowity koszt 4.970 zł, czyli po 22 zł za godz. pracy z nauczycielami
  • płatność w ratach
  • dyplom ukończenia rocznego kursu sygnowany pieczęciami "Publishing School"
  • wpis szkoły do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (nr 2.12/00177/2016) pozwala słuchaczom bezrobotnym i pracującym ubiegać się w WUP o refundację kosztów nauki
  • inne możliwości dofinansowania


Istnieje jeszcze możliwość dołączenia do grupy od drugiego zjazdu (10-11 października 2020 r.), ze zniżką 260 zł. Zapraszamy!

Aktualnie, według stanu na dzień 28 września 2020 r., mamy  1 wolne miejsce na kursie.


Program na rok 2020/21  

Przedmioty
Wszystkie zajęcia są praktyczne – komputerowo-warsztatowe
Ilość godz. lekcyjnych
Scenariusz, storyboard i animatic filmu 3D
18
Grafika 3D w Cinema 4D
42
Grafika 3D w Maya
84
Modelowanie postaci i elementów architektury w Mudbox
36
Techniki postprodukcyjne – Compositing z uwzględnieniem udźwiękowienia clipów 
(After Effects + Photoshop)
38
Autorski projekt filmu 3D + budowanie własnego portfolio
– Wybór tematu i konsultacje (5 godz.)
– Praca własna (75 godz.)
– Prezentacja otwarta (2 godz.)

Sprawdź klipy Absolwentów kierunku grafika 3D
82
Razem:
– Zajęć lekcyjnych z nauczycielami 225 godz. 
– Praca własna 75 godz.
 300
 

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem. 

Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika 3D Formularz zgłoszeniowy 2020/21 Grafika 3D (242 KB)


  

Koszt nauki dla rocznego kursu grafika 3D w roku 2020/2021
• Wpisowe 380 zł + 9 transz po 510 zł
łącznie 4.970 zł (czyli po 22 zł za godz. lekcyjną nauki z nauczycielami)

Promocja! Absolwentom "Publishing School" przysługuje jednorazowa zniżka w wysokości 200 zł, odliczana od pierwszej wpłaty miesięcznej.

Po ukończeniu kursu 3D Absolwent powinien umieć

  • zaprojektować krótką formę filmową lub reklamową 3D, współpracować z projektantem
  • zaplanować strukturę filmu 3D, zgromadzić materiały graficzne do jej realizacji
  • wizualizować obiekty architektoniczne
  • efektywnie wykorzystywać programy do grafiki 3D
  • wykonać postprodukcję, czyli edycję i montaż
  • pracować samodzielnie i współpracować w ramach zespołu realizującego filmy, reklamy, clipy oraz elementy 3D do gier komputerowych

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy

  • grafik 3D w agencji interaktywnej lub studiu produkującym clipy animowane
  • grafik 3D wizualizujący projekty architektoniczne w pracowniach architektury
  • realizator reklam animowanych 3D
  • freelancer współpracujący z zespołami realizującymi filmy 3D
  • realizator reklam animowanych w agencjach reklamowych i interaktywnych
  • montażysta animacji filmowych w zespołach realizujących filmy animowane, reklamy i gry komputerowe


Film: "Mitsubishi Lancer Evolution 3D"


Autor: Kasper Owczarz – absolwent 2013 (praca dyplomowa)


Wykładowcy

Jakub Bil

Architekt, grafik 3D, specjalista Cinema 4D

Piotr Frosztęga

Grafik 3D, specjalista Maya oraz 3ds Max

Anastasiya Lipko

Grafik 3D

Anastasiia Plytka

Grafik 3D i animator 2D

Magda Szplit-Królikowska

Artysta grafik, specjalista animacji 2D

Czy wiesz, że:

“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!