Publishing School w Krakowie

Kursy copywritingu i redakcji



14-godz. warsztaty copywritingu
świeże spojrzenie, przewrotne myślenie, kreatywna sprzedaż

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland, 
                  wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland

Dla kogo? 
Poprzednie edycje tych warsztatów zatytułowane „Ludziom w słowach się przewraca“ zwiększyły skuteczność pracy uczestników 
i mocno ich zawodowo wypromowały. – Okazuje się, że kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć je w sobie. Przydają się w każdym zawodzie i w każdej sytuacji. Przede wszystkim jednak są sprawdzonym sposobem na zdobycie nowej pracy w agencji reklamowej, w promocji, w marketingu, w Social Mediach lub freelansie.

Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?

Program:
  1. Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy? 
  2.  Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej? 
  3. Jak nie pracować z klientami? 
  4. Dlaczego freelance nie są złe?
  5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu? 
  6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką? 
  7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki 
  8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny? 
  9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
  10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu? 
  11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie? 
  12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem. 
    Spójrzmy na nie inaczej!

Koszt orientacyjny: 440 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26





12-godz. warsztaty "Profesjonalna redakcja i korekta materiałów reklamowych, katalogów, książek"
pomysł, układy graficzne, szkice, złote zasady, składanie, formatowanie, korekta

Termin najbliższej edycji: 4, 5 i 6 lutego 2020 r. szczegóły

Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – wykładowca szkoły, specjalizuje się w redakcji technicznej i korekcie, autorka podręczników poligraficznych w tym „Redakcji technicznej“

Program: 
1. Architektura publikacji, czyli publikacja pod lupą profesjonalisty. Jak trudne staje się łatwe
  • arkusz, składka, szpalta, strona, stronica, kolumna, łam, rozkładówka, paginy żywe i martwe, marginalia, środek geometryczny i optyczny, układy graficzne
  • szkic graficzny a model publikacji, czyli: co, dlaczego i w jakiej kolejności czytelnik przeczyta
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu, projektowaniu i szkicowaniu 
2. Barwa i tonalności materiałów reklamowych – co widzi przez lupę poligraficzną redaktor, a co drukarz
  • ćwiczenia z lupami poligraficznymi, separacjami barw oraz rastrami 
3. Zasady składania, czyli dobre maniery publishingu i self publishingu
  • akapity i wcięcia, odstępy, światła, dzielenie i przenoszenie wyrazów 
  • prawidłowe użycie znaków pisarskich i liczb, skróty, skrótowce, notki oraz notki do notek 
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
4. Zasady formatowania (łamania). Jak to robią najlepsi 
  • łamanie tekstu prostego oraz tekstów z tytułami, nadtytułami, podtytułami i śródtytułami
  • łamanie kolumn z ilustracjami, tabelami, podpisami do ilustracji, notkami, zasada lewego łokcia 
  • ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
5. Redakcja techniczna i korekta publikacji – kto ma rację grafik czy klient 
  • projektowanie ulotki, katalogu lub książki: format, typ okładki, typ wkładu, technika (cyfra, offset) 
  • korekta: znaki korektorskie 
  • jak zasady sprawnego czytania przekładają się na czas i koszty 
  • ćwiczenia w nanoszeniu korekty z zastosowaniem znaków korektorskich

Koszt orientacyjny: 420 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji) 

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




13 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa"
 

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas          

Cele: 
– Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego informacyjnie i reklamowo posługiwania się słowem w dostępnych im 
   mediach
– Wygenerowanie przez każdego z uczestników pakietu przydatnych dla siebie komunikatów copywritingowych

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca i dyrektor szkoły, specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program: 
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja.
2. Magia słowa żywego i pisanego. A jakie są twoje doświadczenia?
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Jak pisać w mediach o sobie? Jak wykorzystać moc tekstu i poszczególnych jego elementów? ćw. komunikat “O mnie” 
    do umieszczenia w CV lub portfolio, na wizytówce firmowej, na www.
5. Jak zbudować komunikat prywatny, a jak służbowy, czyli style i zabarwienie emocjonalne komunikatów ćw. przedstawiamy 
    pracodawcy i klientowi pomysł lub produkt.
6. Copywriting tekstów do druku a webwriting. Podobieństwa i różnice. W czym będę dobry?
7. Zasady generowania haseł reklamowych – ćw. tworzenie promujących mnie, mój bizies lub moje idee haseł.
8. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. taktyka komunikatu.
9. Budujemy treść ulotki reklamowej adekwatną do wizualizacji – ćw. tworzymy tekst ulotki i wykonujemy jej korektę 
    przy pomocy profesjonalnych znaków korektorskich.
10. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelencera. Struktura pakietu ofertowego, co i komu się opłaca? 
    Kwantowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty.
11. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów.


Koszt orientacyjny: 390 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26



Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!