Publishing School w Krakowie

Kursy copywritingu i redakcji



14-godz. warsztaty copywritingu
świeże spojrzenie, przewrotne myślenie, kreatywna sprzedaż

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland, 
                  wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland

Dla kogo? 
Poprzednie edycje tych warsztatów zatytułowane „Ludziom w słowach się przewraca“ zwiększyły skuteczność pracy uczestników 
i mocno ich zawodowo wypromowały. – Okazuje się, że kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć je w sobie. Przydają się w każdym zawodzie i w każdej sytuacji. Przede wszystkim jednak są sprawdzonym sposobem na zdobycie nowej pracy w agencji reklamowej, w promocji, w marketingu, w Social Mediach lub freelansie.

Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?

Program:
  1. Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy? 
  2.  Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej? 
  3. Jak nie pracować z klientami? 
  4. Dlaczego freelance nie są złe?
  5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu? 
  6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką? 
  7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki 
  8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny? 
  9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
  10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu? 
  11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie? 
  12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem. 
    Spójrzmy na nie inaczej!

Koszt orientacyjny: 440 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26





12-godz. warsztaty "Redakcja i korekta reklam i książek"
pomysł, układy graficzne, szkice, złote zasady, składanie, formatowanie, korekta

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: Krystyna N-Wawszczak – wykładowca szkoły, specjalizuje się w redakcji technicznej i korekcie, autorka podręczników poligraficznych w tym „Redakcji technicznej“

Program:
1. Architektura publikacji, czyli publikacja pod lupą profesjonalisty
– arkusz, składka, szpalta, strona, stronica, kolumna, łam, rozkładówka, paginy żywe i martwe, marginalia, środek geometryczny i optyczny, układy graficzne, czyli jak trudne staje się łatwe
– ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
– szkic graficzny a model publikacji, czyli: co, dlaczego i w jakiej kolejności czytelnik przeczyta
– ćwiczenia w szkicowaniu
2. Zasady składania, czyli dobre maniery publishingu i self publishingu
– akapity i wcięcia, odstępy, światła, dzielenie i przenoszenie wyrazów
– prawidłowe użycie znaków pisarskich i liczb, skróty, skrótowce, notki oraz notki do notek
– ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
3. Zasady formatowania (łamania), czyli jak to robią najlepsi
– łamanie tekstu prostego oraz tekstu z tytułami, nadtytułami, podtytułami i śródtytułami
– łamanie kolumn z ilustracjami, tabelami, podpisami ilustracji, zasada lewego łokcia
– ćwiczenia w rozpoznawaniu i projektowaniu
4. Redakcja techniczna i korekta publikacji, czyli kto ma rację grafik czy klient
– projektowanie ulotki, katalogu lub książki: format, typ okładki, typ wkładu, technika (cyfra, offset)
– korekta: znaki korektorskie, zasady sprawnego czytania
– ćwiczenia w nanoszeniu korekty z zastosowaniem znaków korektorskich
– jak techniki czytania korekt przekładają się na czas i koszty

Koszt orientacyjny: 300 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji) 

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Najstarsze reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Powszechne były piktogramy na ścianach budynków publicznych i warsztatów rzemieślniczych, a szyldy na karczmach i zajazdach. Skutecznie zachęcały do wejścia. Do dziś na własne oczy możemy to zobaczć w Pompejach. Antyczni handlowcy przekrzykując tłum, zachęcali do kupna. Kwieciście zachwalali ceny oraz zalety towarów.
Na skorupkach rozbitych naczyń, na zawieszanych na placach tabliczkach z gliny podawano informacje o wydarzeniach kulturalnych i sportowych w mieście. – W naszym świecie reklama jest też pisemna i słowna, ale jakżesz bardziej wyrafinowana!”
Reklama już w starożytności, .

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1230 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. – Czy to nie Twoje fascynacje?