Publishing School w Krakowie

Kurs UX





15-godz. warsztaty User experience (UX)

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Termin najbliższej edycji: 29 stycznia (piątek) godz. 17.30 – 20.00 + 30 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 14.00
                                                 + 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00 szczegóły

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX


Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program: 
  1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
  2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
  4. Tworzenie i analiza Person
  5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
  7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
  9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
  10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
  12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Koszt orientacyjny: 600 zł (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Word Press to obecnie najpopularniejszy CMS (system zarządzania teścią) na świecie. – To skrypt do tworzenia blogów oraz stron www. Jest intuicyjny i stosunkowo prosty. Dodatkowo jest gratisowy, czyli dostępny w open source. Swobodne posługiwanie się nim wymaga jednak wprowadzenia przez doświadczonego web designera. Word Press pozwala korzystać z darmowych lub płatnych szablonów graficznych. Można też tworzyć własne.”
Word Press, Andrzej Firlet - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!