Publishing School w Krakowie

Portfolia Absolwentów

Portfolio grafika DTP 2019


Autor: Kinga Mieszkowska absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2019


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2018


Autor: Fryderyk Szandała – absolwent 2017/18 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Wawrzynkiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Magdalena Spyrka – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Michał Pyryt – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Lenart-Kozieł – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Justyna Kraszewska – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Kirsz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Ołena Cikuj – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“W Publishing School wypowiedzieliśmy wojnę wykładom! Tego inni nie robią. A my? – Uczymy wyłącznie praktycznie. Po pierwsze przygotowujemy grafików do konkretnej pracy. Po drugie specjalizujemy. Na wydziałach: animacje 3D, web design i e-publikacje zajęć komputerowych jest aż 99%. W grafice poligraficznej 54% czasu nauki wypełniają komputery, 25% warsztaty, projekty publikacji i wycieczki do drukarń, a 21% zajęcia redakcyjne. Kreoawanie kampanii reklamowych wymaga 32% zajęć kreatywno-koncepcyjnych oraz 68% ćwiczeń komputerowych.
A jak uczyć, to tylko praktycznie, K.N-Wawszczak – dyrektor Szkoły

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1450 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!