Publishing School w Krakowie

Portfolia Absolwentów

Portfolio grafika 3D


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Joanna Zimmer – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Wawrzynkiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Magdalena Spyrka – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Michał Pyryt – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Lenart-Kozieł – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Justyna Kraszewska – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Kirsz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Krzysztof Biernat – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Ołena Cikuj – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Bała – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1240 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!