Publishing School w Krakowie

Portfolia Absolwentów

Portfolio grafika reklamowego 2020


Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika reklamowego 2020


Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP 2020


Autor: Joanna Sewastynowicz – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika reklamowego 2020


Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2020


Autor: Karolina Gorączko – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP i fotografa 2020


Autor: Anna Kamińska – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika reklamowego 2020


Autor: Paulina Pietras – absolwentka 2019/20 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP 2019


Autor: Kinga Mieszkowska absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2019


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D 2018


Autor: Fryderyk Szandała – absolwent 2017/18 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!