Publishing School w Krakowie

Kampanie reklamowe realizowane przez słuchaczy Reklamy

Animacja reklamowa jako element kampanii


Autor: Łukasz Okarmus - absolwent 2019/20 

Kampania reklamowa dla firmy Kerim


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Stafa – absolwentka 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Pomocna Kadrowa


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Łukasz Okarmus – absolwent 2019/20

Kampania reklamowa dla firmy Transgaz


Kampania zrealizowana w ramach pracy dyplomowej. Autor: Weronika Wójcik – absolwentka 2019/20


Czy wiesz, że:

“Riging w grafice 3D oznacza przygotowanie obiektu do animowania. Polega na przypisaniu zbudowanemu w programie 3D przedmiotowi, czy postaci specjalnych kontrolerów, tak zwanych kości. Kości ułatwiają poruszanie częściami wirtualnego obiektu. Rigowanie to tworzenie szablonów ruchu obiektu.”
Riging, Piotr Frosztęga - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1550 obserwujących na facebook'u
956 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!