Publishing School w Krakowie

Filmy o szkole

Publishingowe impresje zatrzymane w kadrze

Erasmus w "Publishing School"


Finowie byli ciekawi jak uczymy mediów. Praktykę nauczycielską odbyła mgr Z.B.-Hietikko.

Spot radiowy


Promo przygotowane podczas zajęć w studiu nagrań przez słuchaczy kierunku Grafika 3D 2015/16

Film: "Co się ukryło w magicznej kuli?"


Film: "Laboratorium grafiki 3D i animacji 2015"


Autor: Anastasiia Plytka, Patrycja Trela, Joanna Olesiak, Joanna Senk – absolwentki 2015

Film: "Publishingowa ballada 2012"


Autor: Bartłomiej Larendowicz – absolwent 2011

Film: "Wielki wycisk 2013, czyli jak powstaje w szkole papier czerpany"


Autor: Szymon Wawszczak – absolwent 2013

Film: "Trochę kawy... i drugi wielki wycisk 2013"


Autor: Szymon Wawszczak – absolwent 2013

Film: "Maszerujące logotypy kierunków szkolnych 2012"


Autor: Magdalena Wilczak – absolwentka 2012

Film: "Ekspres – szkolna kawa z widokiem na Kraków 2013"


Autor: Szymon Wawszczak – absolwent 2013

Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!