Publishing School w Krakowie

Kurs: User Experience – UX (online)

Planowana ilość miejsc: 8 (12% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



15 godz. kurs online "User Experience"


Termin:  29 stycznia (piątek) godz. 17.30 – 20.00 + 30 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 14.00
                + 31 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.00

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Miejsce: komputer uczestnika w domu, łączenie przez Jitsi meet

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy na kursie: 
  1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
  2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
  3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.

Program: 
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
4. Tworzenie i analiza Person
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura


Zgłoszenia i wpłaty: do 26 stycznia 2021 r. (wtorek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób

Koszt podstawowy: 600 zł brutto

Promocja: Wpłata do 17 stycznia 2021 r. (niedz.) gwarantuje 160 zł zniżki, czyli opłata wyniesie  440 zł brutto
                                                                                                               (po 29,3 zł brutto za godz. dydaktyczną zajęć)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Kurs UX I.2021 Kurs UX I.2021 (325 KB)