Publishing School w Krakowie

Kurs: Opakowania – projektowanie i przygotowanie do druku

Planowana ilość miejsc: 9 (22% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



16-godz. kurs "Opakowania – projektowanie i przygotowanie do druku.
Jak zacząć i jak skończyć"

Termin: 15 maja (pt.) godz. 17.40-20.15 + 16 maja (sob.) godz. 8.30-14.00 + 17 maja (niedz.) godz. 8.30-14.00

Dla kogo? 
– dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym 
– dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Miejsce:
 "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 1, II p. (w przerwach kawa)

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, na co dzień pracuje w agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji
opakowań utrudnionych, absolwent dwóch kierunków graficznych “Publishing School”

Program:
1. Zanim weźmiemy się do pracy…
    – brief kreatywny a wymagania techniczne
    – ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfiki drukarń oraz manuali klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
    – kreacja opakowania vs realia DTP
    – co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacją
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać, aby trudne stało się łatwe
    – rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
    – okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
    – praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
    – projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
    – wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale… akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami


Zgłoszenia i wpłaty: do 12 maja 2020 r. (wtorek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Koszt: 560 zł brutto

Promocja: Wpłata do 4 maja 2020 r. (pon.) gwarantuje 120 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 440 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt i zapisy: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf: