Warsztaty: User Experience (UX)
Planowana ilość miejsc: 10 (30% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

trzydniowe 16-godz. warsztaty "User Experience (UX)"
Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów usług
Termin: 18 stycznia (piątek) godz. 18.00 – 20.15
19 stycznia (sobota) godz. 9.00 – 15.00
20 stycznia (niedziela) godz. 9.00 – 14.30
Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komp. nr 2, w przerwach kawa
Etapy pracy warsztatowej:
1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.
2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.
3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.
Program:
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości 2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
4. Tworzenie i analiza Person
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura
Zgłoszenia i wpłaty: do 15 stycznia 2019 r. (wtorek)
Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 10 osób
Koszt: 560 zł brutto
Promocja: Wpłata do 8 stycznia (wtorek) gwarantuje 110 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 450 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf:
Warsztaty UX styczeń 2019 (322 KB)