Publishing School w Krakowie

Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa

Planowana ilość miejsc: 9 (44% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



12 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa"
 

Termin:  15 września (sobota) oraz 16 września 2018 r. (niedziela) godz. 9.30 do 14.30

Cele: 
– Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego informacyjnie i reklamowo posługiwania się słowem w dostępnych im 
   mediach
– Wygenerowanie przez każdego z uczestników pakietu przydatnych dla siebie komunikatów copywritingowych

Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca i dyrektor szkoły, specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program: 
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja.
2. Magia słowa żywego i pisanego. A jakie są twoje doświadczenia?
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Jak pisać w mediach o sobie? Jak wykorzystać moc tekstu i poszczególnych jego elementów? ćw. komunikat “O mnie” 
    do umieszczenia w CV lub portfolio, na wizytówce firmowej, na www.
5. Jak zbudować komunikat prywatny, a jak służbowy, czyli style i zabarwienie emocjonalne komunikatów ćw. przedstawiamy 
    pracodawcy i klientowi pomysł lub produkt.
6. Copywriting tekstów do druku a webwriting. Podobieństwa i różnice. W czym będę dobry?
7. Zasady generowania haseł reklamowych – ćw. tworzenie promujących mnie, mój bizies lub moje idee haseł.
8. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. taktyka komunikatu.
9. Budujemy treść ulotki reklamowej adekwatną do wizualizacji – ćw. tworzymy tekst ulotki i wykonujemy jej korektę 
    przy pomocy profesjonalnych znaków korektorskich.
10. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelencera. Struktura pakietu ofertowego, co i komu się opłaca? 
    Kwantowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty.
11. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów.


Zgłoszenia i wpłaty: do 11 września 2018 r. (wtorek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Koszt: 300 zł brutto

Promocja: Wpłata do 7 września 2018 r. (piątek) gwarantuje bonifikatę 180 zł, czyli koszt wyniesie 120 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Warsztaty copywritingu IX.18 Warsztaty copywritingu IX.18 (253 KB)

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •