Publishing School w Krakowie

Warsztaty: User experience (UX)

Planowana ilość miejsc: 9 (33% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



14-godz. warsztaty User experience (UX)
heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji


Dla: web designerów, grafików DTP, developerów, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin:  19 maja (sobota) oraz 20 maja (niedziela). godz. 9.30 –15.30

Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)

Prowadzi: Łukasz Mikulski – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
  1. Etap „Poznaj“ – W grupach zidentyfikujemy wymagania biznesowe, określimy indywidualne potrzeby użytkowników, przećwiczymy metody gromadzenia i porządkowania istotnych informacji, dokonamy opisu wymagań naszych użytkowników, zastosujemy metody łatwe do wdrożenia w każdym projekcie.
  2. Etap „Zrozum“ – Pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz stworzenie modeli mentalnych, odpowiemy na pytanie jaki jest rzeczywisty cel użytkowników, zaproponujemy rozwiązania, które mogą dobrze spełnić oczekiwania użytkowników
  3. Etap „Zaprojektuj“ – Zaprojektujemy przykładowy interface i inne zadania, przy pomocy metod błyskawicznego prototypowania utworzymy schematy rozwiązań, przetestujemy metody wspierające kreatywność, zweryfikujemy efekty naszych prac.
Program: 
  1. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
  2. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz „Design thinking“
  3. Wykreowanie i zastosowanie Persony
  4. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
  5. Responsive Web Design, czyli jeden interface a wiele urządzeń, zasady, założenia, techniki
  6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
  7. Kategoryzacja optymalna u odbiorców
  8. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
  9. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji
  10. Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprojektować wartość
  11. Jak zaprezentować wartość, aby odbiorca-klient zaakceptował wartość i był skłonny za nią zapłacić

Zgłoszenia i wpłaty: do 15 maja 2018 r. (wtorek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Koszt: 470 zł brutto

Promocja: Z okazji Światowego Dnia Grafika (27.IV.18) przy wpłatach wykonanych do końca miesiąca, 
                    czyli do 30 kwietnia 2018 r. koszt wyniesie tylko 360 zł brutto

                     Wpłata do 8 maja (wt.) 2018 r. gwarantuje 70 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 400 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Kurs UX V.18 Kurs UX V.18 (3729 KB)


Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •