Publishing School w Krakowie

Warsztaty: User Experience

Planowana ilość miejsc: 9 (89% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



14-godz. warsztaty "User Experience"
heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji

Dla: web designerów, grafików DTP, developerów, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin: 24 lutego (sobota) oraz 25 lutego (niedziela) godz. 9.30 –15.30

Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)

Prowadzi: Łukasz Mikulski – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
  • Etap „Poznaj“ – W grupach zidentyfikujemy wymagania biznesowe, określimy indywidualne potrzeby użytkowników, przećwiczymy metody gromadzenia i porządkowania istotnych informacji, dokonamy opisu wymagań naszych użytkowników, zastosujemy metody łatwe do wdrożenia w każdym projekcie.
  • Etap „Zrozum“ – Pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz stworzenie modeli mentalnych, odpowiemy na pytanie jaki jest rzeczywisty cel użytkowników, zaproponujemy rozwiązania, które mogą dobrze spełnić oczekiwania użytkowników.
  • Etap „Zaprojektuj“ – Zaprojektujemy przykładowy interface i inne zadania, przy pomocy metod błyskawicznego prototypowania utworzymy schematy rozwiązań, przetestujemy metody wspierające kreatywność, zweryfikujemy efekty naszych prac.

Program:
1. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
2. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz „Design thinking“
3. Wykreowanie i zastosowanie Persony
4. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
5. Responsive Web Design, czyli jeden interface a wiele urządzeń, zasady, założenia, techniki
6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
7. Kategoryzacja optymalna u odbiorców
8. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
9. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji
10. Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprojektować wartość
11. Jak zaprezentować wartość, aby odbiorca-klient zaakceptował wartość i był skłonny za nią zapłacić

Zgłoszenia i wpłaty: do 20 lutego 2018 r. (wtorek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Koszt: 470 zł brutto

Promocja: Wpłata do 30 stycznia (wt.) 2018 r. gwarantuje 110 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 360 zł
                     Wpłata do 13 lutego (wt.) 2018 r. gwarantuje 70 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 400 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •