Publishing School w Krakowie

Warsztaty copywritingu: Ludziom w słowach się przewraca

Planowana ilość miejsc: 9 (100% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



14-godz. warsztaty copywritingu "Ludziom w słowach się przewraca"
myślenie, przewrotne myślenie, świeże spojrzenie, kreatywna sprzedaż

Dla kogo? Naprawdę dla każdego. – Kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć w sobie, że już się to potrafi. Jest to sposób myślenia przydatny w każdej sytuacji i w każdym zawodzie. Sposób na zdobycie nowej pracy, na przykład w Social Mediach. Jako freelancer lub w agencji marketingowej? A może nawet jako Copywriter/Copywriterka?
Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?

Termin: 10 lutego (sobota) oraz 11 lutego (niedziela) 2018 r. godz. 9.00 –15.00

Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)

Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland, wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland

Program:
1. Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy?
2. Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej?
3. Jak nie pracować z klientami?
4. Dlaczego freelance nie są złe?
5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu?
6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką?
7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki
8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny?
9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu?
11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie?
12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem.
      Spójrzmy na nie inaczej!

Zgłoszenia i wpłaty: do 5 lutego 2018 r. (poniedziałek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Koszt: 390 zł brutto

Promocja: Wpłata do 22 stycznia 2018 r. gwarantuje 70 zł bonifikatę, czyli opłata wyniesie tylko 320 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •
ERROR: Booking has reached capacity. Please choose a different booking.