Warsztaty copywritingu: Ludziom w słowach się przewraca
Planowana ilość miejsc: 9 (67% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

14-godz. warsztaty copywritingu "Ludziom w słowach się przewraca"
myślenie, przewrotne myślenie, świeże spojrzenie, kreatywna sprzedaż
Dla kogo? Naprawdę dla każdego. – Kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć w sobie, że już się to potrafi. Jest to sposób myślenia przydatny w każdej sytuacji i w każdym zawodzie. Sposób na zdobycie nowej pracy, na przykład w Social Mediach. Jako freelancer lub w agencji marketingowej? A może nawet jako Copywriter/Copywriterka?
Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?
Termin: 10 lutego (sobota) oraz 11 lutego (niedziela) 2018 r. godz. 9.00 –15.00
Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)
Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland, wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland
Program:
2. Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej?
3. Jak nie pracować z klientami?
4. Dlaczego freelance nie są złe?
5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu?
5. Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu?
6. Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką?
7. Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki
8. Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny?
9. USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
10. Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu?
11. Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie?
12. ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem.
Spójrzmy na nie inaczej!
Spójrzmy na nie inaczej!
Zgłoszenia i wpłaty: do 5 lutego 2018 r. (poniedziałek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 390 zł brutto
Promocja: Wpłata do 22 stycznia 2018 r. gwarantuje 70 zł bonifikatę, czyli opłata wyniesie tylko 320 zł
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf:
Kurs Copywriting II.18 (258 KB)