Publishing School w Krakowie

Kurs: Digital marketing a marka (2 edycja)

Planowana ilość miejsc: 11 (100% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe




Digital marketing a marka
Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
14 godz.

Już po raz drugi... uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, 
w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.

Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji?  “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”

Termin: 25 marca (sobota) i 26 marca 2017 r. (niedziela) godz. 9.00 do 15.00

Dla kogo?  
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych 
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business 
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych 
dla pracowników działów promocji w instytucjach

Miejsce: „Publishing School” Kraków, ul. Kosynierów 15B, sale: komputerowa i koncepcyjna, w przerwach kawa

Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący 
w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik

Program:
  • Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
  • Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
  • Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat
    w tej rzeczywistości.
  • Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
  • Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
  • Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
  • Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
  • Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
  • Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to?  Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. 
– Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.

Zgłoszenia i wpłaty do:
 do 10 marca 2017 r. (piątek)

Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 11 osób

Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty do 3 marca (czw.) korzystają z bonifikaty w wysokości 40 zł.

Koszt: 350 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •
ERROR: Booking has reached capacity. Please choose a different booking.