Kurs: Digital marketing a marka (2 edycja)
Planowana ilość miejsc: 11 (91% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

Digital marketing a marka
Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
14 godz.
Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący
Program:
Już po raz drugi... uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną,
w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.
Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji? “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”
Termin: 25 marca (sobota) i 26 marca 2017 r. (niedziela) godz. 9.00 do 15.00
Dla kogo?
Dla kogo?
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
dla pracowników działów promocji w instytucjach
Miejsce: „Publishing School” Kraków, ul. Kosynierów 15B, sale: komputerowa i koncepcyjna, w przerwach kawa
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
dla pracowników działów promocji w instytucjach
Miejsce: „Publishing School” Kraków, ul. Kosynierów 15B, sale: komputerowa i koncepcyjna, w przerwach kawa
Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący
w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik
Program:
- Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
- Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
- Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat
w tej rzeczywistości. - Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
- Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
- Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
- Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
- Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
- Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to? Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z.
– Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.
Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 11 osób
Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty do 3 marca (czw.) korzystają z bonifikaty w wysokości 40 zł.
Koszt: 350 zł bruttoCertyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf: