Kurs: Grafika 3D na Cinema 4D
Planowana ilość miejsc: 9 (22% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

14-godz. kurs "Grafika 3D na Cinema 4D"
Termin: 2 i 3 lipca 2016 r. (sobota i niedziela) godz. 9.15–15.15
Dla kogo?
Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym, logicznym interface. Użytkownicy w ciągu kilkunastu godzin nauki z profesjonalnym trenerem uzyskają nowe, efektywne narzędzie, operujące w przestrzeni 3D
Miejsce: pracownia Mac "Publishing School” w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79 (klimatyzacja, kawa)
Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca szkoły specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D
Program:
1. Interface programu Cinema 4D
Zgłoszenia i wpłaty do: 27 czerwca 2016 r. (poniedziałek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 310 zł brutto
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 79
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Termin: 2 i 3 lipca 2016 r. (sobota i niedziela) godz. 9.15–15.15
Dla kogo?
Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym, logicznym interface. Użytkownicy w ciągu kilkunastu godzin nauki z profesjonalnym trenerem uzyskają nowe, efektywne narzędzie, operujące w przestrzeni 3D
Kurs przeznaczony jest dla: grafików 2D rozszerzających swoje usługi o wizualizacje 3D oraz animacje, architektów, web designerów, fotografików, studentów – zwłaszcza architektury, realizatorów spotów reklamowych, osoby przygotowujące się do pracy w agencjach reklamowych i interaktywnych
Miejsce: pracownia Mac "Publishing School” w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79 (klimatyzacja, kawa)
Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca szkoły specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D
Program:
1. Interface programu Cinema 4D
2. Moduł modeling i narzędzia modelujące
3. Moduł animacje i narzędzia animacji
4. Rendering i Advanced Render
5. Rendering animacji i obrazów statycznych
6. Modelowanie obiektów o różnym stopniu trudności
7. Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
8. Modelowanie obiektów organicznych
9. Tworzenie sceny do animacji
10. Tworzenie sceny do obrazów statycznych
11. Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
12. Tekstury i shadery, moduł Body Paint 3D
13. Kamera w obrazach statycznych i animacji
Zgłoszenia i wpłaty do: 27 czerwca 2016 r. (poniedziałek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 310 zł brutto
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 79
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf:
Kurs Cinema 4D VII.16 (76 KB)