Kurs: User Experience – UX
Planowana ilość miejsc: 8 (38% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

12-godz. kurs "User Experience"
Masz atrakcyjny produkt i usługę? – Tradycyjne metody dotarcia z nim do odbiorców nie skutkują?
Spróbuj pozyskać klientów poprzez UX
Termin: 14 i 15 listopada 2015 r. (sobota i niedziela) godz. 8.15–13.30
Dla kogo?
dla osób zajmujących się w wydawnictwach i innych firmach skutecznym dotarciem z ofertą do konsumentów poprzez stronę www i aplikacje mobilne, dla właścicieli małych firm zwłaszcza reklamowych, graficznych i drukujących, dla web designerów, web masterów, blogerów i grafików, dla absolwentów "Publishing School"
Miejsce: „Publishing School” w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79 (klimatyzacja, kawa)
Prowadzi: mgr Łukasz Mikulski – UX designer, specjalista analiz biznesowych oraz potrzeb użytkownika
Program:
1. Look-Feel-Usability, czyli User Experience. Zdefiniowanie użyteczności
Zgłoszenia i wpłaty do: 5 listopada 2015 r. (czwartek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób
Koszt: 340 zł brutto
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 79
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Termin: 14 i 15 listopada 2015 r. (sobota i niedziela) godz. 8.15–13.30
Dla kogo?
dla osób zajmujących się w wydawnictwach i innych firmach skutecznym dotarciem z ofertą do konsumentów poprzez stronę www i aplikacje mobilne, dla właścicieli małych firm zwłaszcza reklamowych, graficznych i drukujących, dla web designerów, web masterów, blogerów i grafików, dla absolwentów "Publishing School"
Cel: mocna inspiracja jak poprzez www i urządzenia mobilne skutecznie dotrzeć ze swoimi produktami do docelowych klientów
Prowadzi: mgr Łukasz Mikulski – UX designer, specjalista analiz biznesowych oraz potrzeb użytkownika
Program:
1. Look-Feel-Usability, czyli User Experience. Zdefiniowanie użyteczności
2. Podstawowe zasady UX, heurystyki, błędy w tworzeniu interfejsów i reakcji człowiek-komputer oraz jak im zapobiegać
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz "design thinking". Zastosowanie Persony oraz Mapy Empatii jako sposobu opisu docelowych użytkowników
4. Web Usability jako technologia korzyści – praktyczne i szybkie badanie użyteczności serwisu www oraz aplikacji mobilnych
5. Responsive Web Design – jeden interfejs – wiele urządzeń – podstawowe zasady i założenia
6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktura strony głównej i podstron, czytelność tytułów i bloków tekstowych
7. Sztuka perswazji – czyli jak działa kolor, ilustracja i animacja. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji – ćwiczenia na konkretnych przykładach
8. Najczęściej wykorzystywane metody prowadzenia działań reklamowych w Internecie, a doświadczenie użytkownika w kontakcie z reklamą
9. Skuteczne pozyskiwanie klientów poprzez UX
Zgłoszenia i wpłaty do: 5 listopada 2015 r. (czwartek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 8 osób
Koszt: 340 zł brutto
Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 79
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych