Informacje szczegółowe

Copywriting
Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!

15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie

Miejsce:

  • jeśli wybierasz opcję on line: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Skype
  • jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 2

Termin: 12 (wtorek) + 13 (środa) + 14 (czwartek) + 15 (piątek) stycznia 2021 r. godz. 17.30 – 20.30

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca, specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii

Program:

  1. Magia i moc słowa. Aktualne trendy w copywritingu. Gdzie pracują copywriterzy?
    Gdzie szukać pracy?
  2. Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. – Przedstawiamy się.
  3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  5. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  6. Budujemy start-upowe portfolio: analizując własne możliwości, talenty i doświadczenie.
  7. Zasady budowania haseł i sloganów, tworzymy zestawy sloganów do kampanii reklamowej klienta.
  8. Drobne, proste formy tekstowe: wyliczenia, informacja “O mnie” prywatnie oraz “O mnie”
    zawodowo. Informacja “O nas” na stronach www, pytania do wywiadu, tekst do wizytówki, treść
    zaproszenia na event firmowy, synteza otrzymanego tekstu, wydłużenie zadanego tekstu,
    zestaw mini postów na FB, podpisy pod ilustracje, tytuły do publikacji o zmiennym zabarwieniu
    emocjonalnym.
  9. Teksty preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  10. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, komunikaty, taktyka komunikatu, czyli jak
    pisać skuteczne maile, odpowiedź na maila z reklamacją, przekształcenie tekstu ciągłego
    w zestawienie tabelaryczne, korekta krótkiego tekstu promującego ideę społeczną.
  11. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku
    do informacji źródłowej, artykuł na blog na wybrany temat, pomysły na teksty reklamowe typu
    poradnikowego, propozycja treści i układu graficznego do dwóch przykładowych ulotek
    dwustronnej oraz falcowanej.
  12. Teksty maxi: obszerniejszy artykuł sponsorowany, wywiad do reklamowej publikacji internetowej,
    scenariusz spotu reklamowego, storytelling.
  13. Podsumowanie: prezentacja zbudowanego portfolio.

Zgłoszenia i wpłaty: do 7 stycznia 2021 r. (czwartek)

Ilość uczestników: min. 4 osób, max. 8 osób

Koszt: 520 zł brutto

Promocja: Wpłata do 4 stycznia 2021 r. (poniedziałek) gwarantuje zniżkę 130 zł, czyli koszt wyniesie 390 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych