Ilość dostępnych miejsc: 6
Informacje szczegółowe
Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie
Termin: 9 (wtorek) + 10 (środa) + 11 (czwartek) + 12 (piątek) marca 2021 r. godz. 17.15 – 20.30 = ćwiczenia
+ 29 marca (poniedz.) godz. 18.00 – 19.30 = after meetting
Miejsce zajęć:
- jeśli wybierasz opcję online: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Jitsi
- jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro,
sala nr 2
Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii
Program:
- Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
- Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
- Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
- “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
- Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
- Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, tytuły do tekstu, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, pytania do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do własnej wizytówki i do wizytówki klienta, copy do autopromocyjnej jednostronnej ulotki.
- Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
- Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
- Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z reklamacją.
- Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
- Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
- Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
- After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.
Materiały: autorski mini skrypt do copywritingu oraz schematy do wszystkich ćwiczeń
Zgłoszenia i wpłaty: do 25 lutego 2021 r. (czwartek)
Ilość uczestników: min. 4 osoby, max. 8 osób
Koszt: 590 zł brutto
Promocja: do 6 marca 2021 r. gwarantuje zniżkę 140 zł, czyli koszt wyniesie 450 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych