Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa
13 godz. dydaktycznych

Cele:

  • Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego informacyjnie i reklamowo posługiwania się słowem w dostępnych im mediach
  • Wygenerowanie przez każdego z uczestników pakietu przydatnych dla siebie komunikatów copywritingowych

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca i dyrektor szkoły, specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program ćwiczeń:

  1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja.
  2. Magia słowa żywego i pisanego. A jakie są twoje doświadczenia?
  3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. Jak pisać w mediach o sobie? Jak wykorzystać moc tekstu i poszczególnych jego elementów? ćw. komunikat “O mnie” do umieszczenia w CV lub portfolio, na wizytówce firmowej, na www.
  5. Jak zbudować komunikat prywatny, a jak służbowy, czyli style i zabarwienie emocjonalne komunikatów ćw. przedstawiamy pracodawcy i klientowi pomysł lub produkt.
  6. Copywriting tekstów do druku a webwriting. Podobieństwa i różnice. W czym będę dobry?
  7. Zasady generowania haseł reklamowych – ćw. tworzenie promujących mnie, mój biznes lub moje idee haseł.
  8. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. taktyka komunikatu.
  9. Budujemy treść ulotki reklamowej adekwatną do wizualizacji – ćw. tworzymy tekst ulotki i wykonujemy jej korektę przy pomocy profesjonalnych znaków korektorskich.
  10. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelencera. Struktura pakietu ofertowego, co i komu się opłaca? Kwantowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty.
  11. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów.

Koszt orientacyjny: 390 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Sprawdź aktualnie organizowane kursy

Rezerwacja miejsc

    Kurs (wymagane)