Szkolenie: User Experience “Poznaj, zrozum, zaprojektuj”
14-godz. specjalistyczne warsztaty “UX – Poznaj, zrozum, zaprojektuj”

Dla kogo?
dla developerów, analityków, projektantów graficznych i kierowników projektu, którzy w swojej pracy tworzą projekty i usługi dla swoich klientów, zwłaszcza wymagających

Prowadzi: mgr Łukasz Mikulski – doświadczony UX designer i trener

Plan szkolenia:
Uczestnicy dobierają się w zespoły. Każdy zespół otrzymuje zlecenie, projekt oparty na realnych problemach i osadzony w rzeczywistości rynkowej. W ciągu 6-8 iteracji zespoły przećwiczą różne techniki i metody wspomagające kreowanie rozwiązań użytecznych i efektywnych. Każda z iteracji stworzy kolejny element projektu. Całość podzielona jest na trzy części: poznaj, zrozum, zaprojektuj.

Poznaj…
To etap, podczas którego zidentyfikujemy wymagania biznesowe. Przede wszystkim jednak określimy indywidualne potrzeby naszych użytkowników. Podczas tej części poznamy metody zbierania i porządkowania informacji oraz sposoby opisu wymagań użytkowników. Spróbujemy przybliżyć i porównać kilka metod, które można szybko wdrożyć w niemal każdym projekcie.

Zrozum…
Teraz pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz tworzenie modeli mentalnych. Będziemy obserwowali i badali. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jaki jest rzeczywisty cel użytkowników. Pozwoli nam to zaprojektować rozwiązania, które spełnią oczekiwania użytkowników.

Zaprojektuj…
Zaczniemy od projektowania interfejsów. Następnie poznamy metody błyskawicznego prototypowania oraz tworzenia schematów rozwiązań. Wypróbujemy metody, które wspierają kreatywność. Dowiemy się również jak weryfikować efekty naszych prac.

Program:

  • Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i cyklu projektowym.
  • Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz “design thinking”.
  • Zastosowanie Persony oraz Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika.
  • Responsive Web Design, czyli jeden interfejs – wiele urządzeń. Zasady, założenia i podstawowe techniki.
  • Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktura i kategoryzacja optymalna dla odbiorcy.
  • Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja i animacja. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji?
  • Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprezentować i zaprojektować wartość, za którą ktoś będzie chciał zapłacić.

Koszt orientacyjny: 470 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Sprawdź aktualnie organizowane kursy

Rezerwacja miejsc

    Kurs (wymagane)