Moon Punch Studio S.A. poszukuje  3D Animatora

Miejsce pracy: zdalnie

Zakres obowiązków:

  • riggowanie/animowanie postaci do gry
  • riggowanie/animowanie zwierząt do gry
  • ścisła współpraca z zespołem developerów w kierunku usprawnienia/stworzenia narzędzi w silniku Unity 3D
  • ścisła współpraca z zresztą zespołu, aby animacje prezentowały się w grze jak najlepiej

Wymagania:

  • doświadczenie w animacji (obiektów/postaci/zwierząt) na potrzeby gier min 3 lata
  • doświadczenie w animowaniu ręcznie oraz z użyciem animacji mocap
  • wiedza z zakresu animacji postaci od strony technicznej oraz artystycznej
  • wiedza na temat anatomii oraz umiejętne wykorzystanie tej wiedzy, aby poprzez animację opowiedzieć historię,  przekazać emocje, ukazać charakterystyczne cechy fizyczne
  • dobra znajomość programów 3D do Riggowania/Animacji (3DS Max, Maya lub Blender) i/lub MotionBuildera
  • zdolność rozwiązywania pojawiających się problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość silnika Unity 3D

Mile widziane:

  • znajomość pracy z motion-capture
  • znajomość systemu kontroli wersji – SVN
  • znajomość modelowania 3D
  • znajomość branży gier
  • znajomość silnika Unreal

Firma proponuje:

  • pracę zdalną
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia
  • elastyczne godziny pracy z zastrzeżeniem CoreHours 9:00 – 14:00
  • do 26 dni płatnego urlopu (w zależności od stażu pracy)
  • możliwość długiej współpracy przy obecnym projekcie oraz projektach planowanych na przyszłość

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez stronę 

Uwaga: Oferta opublikowana dnia 12 stycznia 2023 r.