Firma Kanaste poszukuje
Social Media Specialist

Miejsce pracy: praca zdalna

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie treści na profile KANASTE w mediach społecznościowych – cele wizerunkowe i sprzedażowe
  • prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na naszych profilach: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest
  • tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach
  • monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online
  • wyłapywanie pretekstów dla RTM
  • wyszukiwanie insightów i tworzenie ofert na działania w social mediach
  • udział w inspirujących spotkaniach projektowych i pracach kreatywnych
  • wsparcie zespołu w codziennych działaniach
  • tworzenie analiz i raportów
  • współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi
  • skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie ‘tone of voice’ w komunikacji z użytkownikiem

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowo-komunikacyjnych w mediach społecznościowych
  • bycie na bieżąco ze zmianami w mediach społecznościowych i trendami w internecie
  • poprawne posługiwanie się językiem polskim
  • umiejętność tworzenia form pisanych krótkich i długich
  • umiejętność skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji
  • dobra znajomość programów Google Workplace oraz programów do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych
  • umiejętność pracy z danymi analitycznymi i wyciągania z nich wniosków i insight’ów klienckich
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • motywacja do działania, nastawienie na współpracę z zespołem oraz świadome kształtowanie swojej pozycji w zespole
  • zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, obowiązkowość i terminowość

Mile widziane:

  • doświadczenie w e-commerce oraz projektowanie przykuwających uwagę grafik (Pakiet Adobe lub podobny)

Firma proponuje:

  • pracę zdalną
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę od zaraz na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
  • benefity pozapłacowe
  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie na www

Uwaga:
Oferta opublikowana dnia 21 stycznia 2022 r.