Kurs: Grafika 3D na Cinema 4D (basic)
14-godz. kurs “Grafika 3D na Cinema 4D” na poziomie basic

Dla kogo Cinema 4D?
Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym, logicznym interface. Użytkownicy w ciągu kilkunastu godzin nauki z profesjonalnym trenerem uzyskują efektywne narzędzie, operujące w przestrzeni 3D.

Kurs przeznaczony jest dla: grafików 2D rozszerzających swoje usługi o wizualizacje i animacje 3D, architektów i artystów realizujących własne projekty, web designerów, fotografików, studentów – zwłaszcza architektury, osoby przygotowujące się do pracy w agencjach reklamowych i interaktywnych.

Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D

Program:

  1. Interface programu Cinema 4D
  2. Moduł modeling i narzędzia modelujące
  3. Moduł animacje i narzędzia animacji
  4. Rendering i Advanced Render
  5. Rendering animacji i obrazów statycznych
  6. Modelowanie obiektów o różnym stopniu trudności
  7. Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
  8. Modelowanie obiektów organicznych
  9. Tworzenie sceny do animacji
  10. Tworzenie sceny do obrazów statycznych
  11. Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
  12. Tekstury i shadery, moduł Body Paint 3D
  13. Kamera w obrazach statycznych i animacji

Koszt orientacyjny: 360 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Sprawdź aktualnie organizowane kursy

Rezerwacja miejsc

    Kurs (wymagane)