Kurs: Grafika 3D na Cinema 4D (basic)
14-godz. kurs “Grafika 3D na Cinema 4D” na poziomie basic
Dla kogo Cinema 4D?
Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym, logicznym interface. Użytkownicy w ciągu kilkunastu godzin nauki z profesjonalnym trenerem uzyskują efektywne narzędzie, operujące w przestrzeni 3D.
Kurs przeznaczony jest dla: grafików 2D rozszerzających swoje usługi o wizualizacje i animacje 3D, architektów i artystów realizujących własne projekty, web designerów, fotografików, studentów – zwłaszcza architektury, osoby przygotowujące się do pracy w agencjach reklamowych i interaktywnych.
Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D
Program:
- Interface programu Cinema 4D
- Moduł modeling i narzędzia modelujące
- Moduł animacje i narzędzia animacji
- Rendering i Advanced Render
- Rendering animacji i obrazów statycznych
- Modelowanie obiektów o różnym stopniu trudności
- Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
- Modelowanie obiektów organicznych
- Tworzenie sceny do animacji
- Tworzenie sceny do obrazów statycznych
- Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
- Tekstury i shadery, moduł Body Paint 3D
- Kamera w obrazach statycznych i animacji
Koszt orientacyjny: 360 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626