Kurs: Digital marketing a marka
14 godz. – Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
Już po raz drugi… uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.
Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji? “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”
Dla kogo?
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
dla pracowników działów promocji w instytucjach
Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik
Program:
- Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
- Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
- Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat w tej rzeczywistości.
- Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
- Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
- Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
- Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
- Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
- Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to? Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. – Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.
Koszt orientacyjny: 350 zł brutto
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626