Kurs: Digital marketing a marka
14 godz. – Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)

Już po raz drugi… uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.

Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji?  “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”

Dla kogo?  

dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
dla pracowników działów promocji w instytucjach

Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik

Program:

  1. Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
  2. Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
  3. Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat w tej rzeczywistości.
  4. Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
  5. Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
  6. Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
  7. Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
  8. Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
  9. Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.

Dlaczego właśnie to?  Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. – Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.

Koszt orientacyjny: 350 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Sprawdź aktualnie organizowane kursy

Rezerwacja miejsc

    Kurs (wymagane)