Publishing School w Krakowie

Web design

Siedziba szkoły
31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B

Zawód: projektant grafiki stron internetowych, nr 216605 w Klasyfikacji Zawodów, specjalność: web designer

W roku 2017/2018 położymy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Przedmioty
Ilość godz. lekcyjnych
User Experience
Wstęp (1 godz.)
UX  (20 godz.)


21

Web design

Moduł   I. Koncepcje i kreacje  (32 godz.)
Moduł  II. Tekst na stronach www  (3 godz.)
Moduł III. Wykonanie projektów w Photoshop i Illustrator  (55 godz.)  

90
Tworzenie stron internetowych w WordPress
48
Tworzenie stron www w HTML5 i CSS3 
 52
Edycja i montaż materiałów filmowych  (After Effects)
30
Praca z dźwiękiem w studiu nagrań (przesłuchiwanie + montaż w Reaper)
14
Autorski projekt strony www + budowa własnego portfolio 
Wybór tematu i konsultacje (3 godz.)
Wykonanie (praca własna 70 godz.)
Prezentacja otwarta projektów (2 godz.)
 75
Razem:
– zajęć lekcyjnych z nauczycielami 260 godz. 
– praca własna 70 godz.
330

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy wypełnić elektronicznie lub ręcznie. Wypełniony można dostarczyć do szkoły mailem lub osobiście.

Formularz zgłoszeniowy 2017/18 web design Formularz zgłoszeniowy 2017/18 web design (178 KB)

Po ukończeniu kierunku grafika web design Absolwent powinien umieć

  • zastosować w praktyce zasady UX
  • zaprojektować strukturę strony www oraz grafikę
  • wykonać elementy graficzne przy użyciu Photoshop i Illustrator
  • wykonać montaż materiałów filmowych w After Effects
  • dokonać nagrania i  montażu nagranego dźwięku w programie Reaper
  • zbudować prostą stronę www w WordPress
  • posługiwać się w stopniu podstawowym HTML5 oraz CSS3

Perspektywy pracy i typowe stanowiska pracy

Docierające do szkoły oferty pracy zamieszczamy w zakładce Oferty pracy

  • web designer wykorzystujący WordPress, HTML5, CSS3
  • grafik 2D materiałów dla www
  • montażysta materiałów multimedialnych
  • freelancer lub właściciel małej firmy web designerskiej

  

Koszt nauki dla kierunku web design w roku 2017/2018
• wpisowe 400 zł + czesne 10 transz po 490 zł, łącznie 5.300 zł (czyli po 20.38 zł za godzinę lekcyjną nauki z nauczycielem)

Uwaga: Wpis Publishing School do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie (nr 2.12/00177/2016) pozwala słuchaczom bezrobotnym i pracującym ubiegać się w WUP o refundację kosztów nauki w szkole i na kursach. 


Promocja: Absolwenci Publishing School studiujący u nas kolejny kierunek korzystają z jednorazowej zniżki w wysokości 300 zł, odliczanej od pierwszej transzy czesnego.

Słuchacze w większości korzystają z indywidualnych refundacji kosztów nauki poprzez: zwrot kosztów przez swoich pracodawców w całości lub umówionej z pracodawcą części, pokrycie kosztów nauki przez PFRON, Urząd Pracy lub MOPS. Dla uczęszczających do szkoły właścicieli firm czesne stanowi koszt prowadzenia ich działalności gospodarczej.

Film: "Projekt Kino"


Autor: Bernard Wójcik – absolwent 2012 (praca dyplomowa)


Wykładowcy

Krystyna Nowak-Wawszczak

Dyrektor, poligraf, ekonomista

Adam Harasym

Grafik DTP, web i interactive

Justyna Kraszewska

UX Designer, Grafik DTP

Kamil Madoń

Artysta muzyk, producent, kompozytor

Ludmiła Mikołajczyk

Grafik DTP, informatyk

Łukasz Mikulski

Projektant UX

Karol Pasiut

Programista JavaScript, webmaster

Anastazja Plytka

Grafik 3D i animator 2D

Tadeusz Wawszczak

Programista aplikacji internetowych

Magdalena Wilczak

Grafik www

Czy wiesz, że:

“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.

Publishing School w liczbach

19 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1180 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
760 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!