Publishing School w Krakowie

Procedura reklamacyjna

 


Procedura reklamacyjna
w "Publishing School"

Postanowienia ogólne

  1. Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam „Publishing School” z siedzibą w Krakowie, 
    ul. Kosynierów 15B, NIP 677-104-41-22, REGON 122687784 od roku 2020/21 prowadzi kształcenie w ramach rocznych kompleksowych kursów przygotowujących do wykonywania zawodów graficznych. Organizuje też kursy krótkoterminowe otwarte lub zamknięte, stacjonarne i online.
  2. Celem Procedury Reklamacji jest zapewnienie stałej wysokiej jakości świadczonych usług szkoleniowych oraz budowanie pozytywnych relacji z uczestnikami szkoleń.
  3. Szacunek dla każdego uczestnika szkoleń oraz ochrona jego praw konsumenckich jest dla Szkoły priorytetem. Procedura jest też integralnie związana z ochroną praw do dobrego wizerunku Szkoły.

Składanie reklamacji

  1. Klient ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej jeśli jego zdaniem nie została ona zrealizowana zgodnie
    z ofertą kursową.
  2. Reklamację można składać w formie pisemnej przesłanej listem poleconym na adres Szkoły lub w formie mailowej
    w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    – imię i nazwisko uczestnika oraz adres jego zamieszkania, a w przypadku firmy jej nazwę i adres siedziby,
    – przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin, osoba szkoląca),
    – uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji.

Rozpatrywanie reklamacji

  1. Każda prawidłowo, czyli zgodnie z Procedurą Reklamacji złożona reklamacja zostanie rozpatrzona z należytą starannością.
  2. Dla zapewnienia obiektywizmu oceny przeprowadzonego szkolenia treść reklamacji zostanie porównana z ocenami
    i opiniami pozostałych uczestników tego szkolenia zawartych w ewaluacji pisemnej przeprowadzonej po każdym szkoleniu lub opiniami przesłanymi mailem przez uczestników tego szkolenia.
  3. Reklamacja nie będzie mogła być uwzględniona w sytuacji jeśli wyrażona w reklamacji opinia rażąco odbiega od ocen pozostałych uczestników szkolenia.
  4. Szkoła odpowie na reklamację pisemnie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji.
  5. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu ze względu na konieczne konsultacje prawne lub pozyskanie opinii rzeczoznawcy.
  6. Formą odpowiedzi może być list polecony lub mail, zależnie od preferowanego przez reklamującego kanału kontaktu.
  7. W przypadku uznania reklamacji Szkoła zaproponuje jedną z form rekompensaty:
    – uzupełnienie szkolenia,
    – obniżenie pierwotnie ustalonej ceny,
    – rabat na kolejną usługę szkoleniową,
    – inną formę rekompensaty uzgodnioną z klientem. 

Procedura Reklamacji obowiązuje od dnia 2 sierpnia 2018 r.



Czy wiesz, że:

“JavaScript to prawdziwy język programowania stron www, który odpowiada za: dane w formularach, animacje na www, dynamiczne ładowanie treści, interaktywne aplikacje z grafiką 3D, a nawet gry komputerowe. W JavaScript trzeba poinstruować przeglądarkę co ma robić krok po kroku.
Tego nie umożliwiają HTML ani CSS, które składają się z prostych komend z parametrami, choć starannie napisane komendy też dają efekt przyzwoitej strony.”
JavaStript kontra HTML i CSS, Źródło: K. Pasiut, Programow. JavaScript, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!