Publishing School w Krakowie

Procedura reklamacyjna

 


Procedura reklamacyjna
w "Publishing School"

Postanowienia ogólne

  1. Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam „Publishing School” z siedzibą w Krakowie, 
    ul. Kosynierów 15B, NIP 677-104-41-22, REGON 122687784 prowadzi kształcenie w ramach kierunków szkolnych rocznych oraz organizuje kursy krótkoterminowe otwarte lub zamknięte.
  2. Celem Procedury Reklamacji jest zapewnienie stałej wysokiej jakości świadczonych usług szkoleniowych oraz budowanie pozytywnych relacji z uczestnikami szkoleń.
  3. Szacunek dla każdego uczestnika szkoleń oraz ochrona jego praw konsumenckich jest dla Szkoły priorytetem. Procedura jest też integralnie związana z ochroną praw do dobrego wizerunku Szkoły.

Składanie reklamacji

  1. Klient ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej jeśli jego zdaniem nie została ona zrealizowana zgodnie
    z ofertą kursową lub umową kształcenia na kierunkach rocznych.
  2. Reklamację można składać w formie pisemnej przesłanej listem poleconym na adres Szkoły lub w formie mailowej
    w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    – imię i nazwisko uczestnika oraz adres jego zamieszkania, a w przypadku firmy jej nazwę i adres siedziby,
    – przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin, osoba szkoląca),
    – uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji.

Rozpatrywanie reklamacji

  1. Każda prawidłowo, czyli zgodnie z Procedurą Reklamacji złożona reklamacja zostanie rozpatrzona z należytą starannością.
  2. Dla zapewnienia obiektywizmu oceny przeprowadzonego szkolenia treść reklamacji zostanie porównana z ocenami
    i opiniami pozostałych uczestników tego szkolenia zawartych w ewaluacji pisemnej przeprowadzonej po każdym szkoleniu lub opiniami przesłanymi mailem przez uczestników tego szkolenia.
  3. Reklamacja nie będzie mogła być uwzględniona w sytuacji jeśli wyrażona w reklamacji opinia rażąco odbiega od ocen pozostałych uczestników szkolenia.
  4. Szkoła odpowie na reklamację pisemnie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji.
  5. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu ze względu na konieczne konsultacje prawne lub pozyskanie opinii rzeczoznawcy.
  6. Formą odpowiedzi może być list polecony lub mail, zależnie od preferowanej przez reklamującego kanału kontaktu.
  7. W przypadku uznania reklamacji Szkoła zaproponuje jedną z form rekompensaty:
    – uzupełnienie szkolenia,
    – obniżenie pierwotnie ustalonej ceny,
    – rabat na kolejną usługę szkoleniową,
    – inną formę rekompensaty uzgodnioną z klientem. 

Procedura Reklamacji obowiązuje od dnia 2 sierpnia 2018 r.



Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!