Publishing School w Krakowie

Uczymy wyłącznie praktycznie!




W "Publishing School" nie ma górnej granicy wieku przyjmowanych Kandydatów.

Kształcimy w czterech specjalnościach

  • Grafik 3D
  • Web designer
  • Grafik poligraficzny DTP
  • Grafika reklamowa
  • Dla każdej nauczanej specjalności posiadamy własny, chroniony prawem, aktualizowany zgodnie z wymaganiami pracodawców, program nauczania.   

    Informator Informator (492 KB)

    Przyjęcie do szkoły na kursy roczne

    • Warunkiem jest złożenie wymaganych dokumentów
      oraz odbycie rozmowy wstępnej online (Skype)
    • Rozmowa służy zdiagnozowaniu celów zawodowych oraz umiejętności Kandydata.
    • Wpisowe wpłacają dopiero osoby przyjęte, a Umowę o naukę podpisujemy na pierwszych zajęciach.

    Organizacja zajęć

    • Kompleksowe kursy roczne startują w ostatni weekend września, a finiszują w pierwszy weekend lipca. 
    • Zjazdy planujemy co drugi weekend (sobota i niedziela) z ominięciem ważnych świąt, typowo w godz. od 9.00 do 14.00 (ćwiczenia, warsztaty).
    • Przewidujemy, że ze względu na epidemię w pierwszym semestrze roku 2020/21 będą prowadzone online lub w systemie mieszanym
    • Jeżeli zajęcia będą prowadzone stacjonarnie w szkolnych pracowniach grupy komputerowe pracują:  poranne 8.30 –13.30, popołudniowe 14.00 – 19.00.
    • Grupy komputerowe są kilkuosobowe (max 10 osobowe). W szkolnych salach komputerowych pracujemy na Mac.
    • Na indywidualne konsultacje i ćwiczenia w szkolnych pracowniach komputerowych można przychodzić we wszystkie dni tygodnia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu lub można konsultować online.

    Nasze ambicje to...

    ...to kształcenie umiejętnościowe, zwiększające szansę Absolwentów na satysfakcjonującą pracę.
    Zwracamy uwagę na:
  • systematyczne uczęszczanie
  • aktywność, kreatywność
  • terminowe wykonywanie projektów
  • regularne wnoszenie opłat
  • Przyjazna codzienność

    • Dbamy o systematyczny osobisty, mailowy lub skypowy kontakt uczących się z sekretariatem i dyrekcją.
    • Do wielu przedmiotów przygotowaliśmy własne skrypty  (nie wymagają dodatkowej opłaty).
    • Prace dyplomowe są wyłącznie praktyczne i dla prawdziwych klientów! Absolwent może je sprzedać.
    • W trakcie nauki każdy uczestnik buduje aktualne i profesjonalne portfolio.
    • A na przerwach? – Kawa, herbata, woda mineralna, jabłka, mandarynki, słodycze. Dorośli też to lubią.   

    Galeria – zajęcia w pracowniach Publishing School

    Dyplomy i certyfikaty

    • Do roku 2019/20 Słuchacze otrzymywali świadectwo ukończenia szkoły policealnej ze zdjęciem oraz wykazem przedmiotów i ocen. 
    • Od roku 2020/21 będziemy finalizować nauczanie roczne certyfikatem kursowym. 
    • Ma wersję polsko-angielską więc nie wymaga tłumaczenia przysięgłego, oraz atrakcyjne załączniki. 


    Statut, Regulaminy, Umowa o naukę

    Statut Publishing School Statut Publishing School (119 KB)

    Regulamin słuchacza Publishing School Regulamin słuchacza Publishing School (103 KB)

    Regulamin oceniania Regulamin oceniania (102 KB)

    Umowa o naukę dla osób prywatnych 2020/21 Umowa o naukę dla osób prywatnych 2020/21 (95 KB)

    Umowa o naukę dla firm 2020/21 Umowa o naukę dla firm 2020/21 (142 KB)

    Absolwenci

    Absolwentów kochamy i to z wzajemnością. Kontaktujemy się z nimi osobiście, mailowo i skypowo. Spotykamy się też na targach i konferencjach. Pytamy ich, odpowiadamy na pytania, promujemy ich firmy. Cieszymy się ich sukcesami. Tworzymy środowisko.    A Twoje propozycje? ...

    Film: "Baba w babie"


    Autor: Tomasz Wilczek – absolwent 2013 (praca dyplomowa)


    Czy wiesz, że:

    “Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
    Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
    Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
    Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

    Publishing School w liczbach

    22 lata istnienia szkoły
    ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
    1580 obserwujących na facebook'u
    1200 absolwentów kierunków rocznych
    2280 wypitych kaw rocznie
    2040 subskrybentów szkolnego newslettera
    1080 absolwentów kursów specjalistycznych

    Zobacz kierunek

    Grafika 3D

    Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. Czy to nie Twoje fascynacje?