Publishing School w Krakowie

Jak uczymy?




W "Publishing School" nie ma górnej granicy wieku przyjmowanych Kandydatów.

Kształcimy grafików w pięciu specjalnościach

  • Grafik 3D
  • Web designer
  • Grafik poligraficzny DTP
  • Front-enf developer
  • Kreowanie kampanii reklamowych

Dla każdego zawodu mamy własny, chroniony prawem, ciągle aktualizowany, zgodnie z wymaganiami pracodawców, program nauczania. Zapytaj o ...

Informator 2017/18 Informator 2017/18 (480 KB)

Przyjęcie do szkoły

Warunkiem przyjęcia jest pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, którą przeprowadza dyrektor. Nie jest to stresujący egzamin, jaki znamy z dotychczasowej kariery szkolnej. To miłe, rzeczowe spotkanie. Ma na celu zdiagnozowanie celów zawodowych i umiejętności wstępnych Kandydata.

Wpisowe do szkoły wpłacają dopiero osoby przyjęte. Umowę o naukę Szkoła podpisuje ze Słuchaczami na pierwszych zajęciach.
Kierunki szkolne startują na początku października. Finiszują rozdaniem dyplomów w pierwszym tygodniu lipca. 

Zjazdy obywają się co drugi weekend (sobota i niedziela) z ominięciem ważnych świąt w godz. od 9.00 do 16.00 (ćwiczenia, warsztaty, wizyty w drukarniach). Grupy komputerowe pracują:  poranne 8.00 –14.00, popołudniowe 14.00 – 20.00.

Na indywidualne konsultacje i ćwiczenia w szkolnych pracowniach komputerowych Słuchacze mogą przychodzić we wszystkie dni tygodnia.

Nasze ambicje to...

...to kształcenie umiejętnościowe, zwiększające szansę Absolwentów na satysfakcjonującą i dobrze płatną pracę. Na rynku nie tyle liczy się to, co wiesz, ale przede wszystkim to, co umiesz wykonać.

Kształcenie w “Publishing School” jest intensywne. Słuchaczy prosimy o:

  • systematyczne uczęszczanie
  • aktywność, kreatywność
  • terminowe wykonywanie projektów
  • regularne wnoszenie czesnego
  • wytrwałość w nauce od października do lipca

Fajna codzienność

Grupy komputerowe są kilkuosobowe (max 11 osobowe). Normalnością jest systematyczny osobisty, mailowy lub skypowy kontakt Słuchaczy z sekretariatem i dyrekcją. Newsletterami szkoła powiadamia o zajęciach, wydarzeniach z branży mediów, przesyła oferty pracy.

Zajęcia komputerowe realizujemy na Mac. To przyjazna platforma. Ćwiczenia i projekty odbywają się w salach krakowskiej ASP przy ul. Smoleńsk 9, a wizyty edukacyjne w topowych drukarniach. W studiu nagrań uczymy się przesłuchiwać i nagrywać dźwięk.

W wielu nie komputerowych zajęciach pomagają napisane przez wykładowców szkoły skrypty. Nie trzeba za nie dodatkowo płacić. A na kierunku DTP odrobina sztuki... warsztaty czerpania papieru artystycznego i wykonywania lakowych pieczęci.

Prace dyplomowe są wyłącznie praktyczne i dla prawdziwych klientów! Na koniec nauki prezentujemy przed publicznością: spoty 3D, strony www, wydrukowane książki, zrealizowane kampanie reklamowe oraz portfolia słuchaczy.

A na przerwach? – Kawa, herbata, woda mineralna, jabłka, mandarynki, słodycze. Dorośli też to lubią.   Zapytaj o...

 Zgadnij, w co się "bawią" Słuchacze na zdjęciu poniżej.

Galeria – zajęcia w pracowniach Publishing School

Nasz dyplom to świadectwo ukończenia szkoły policealnej ze zdjęciem oraz wykazem przedmiotów i ocen. Jest zabezpieczone szkolnym hologramem, oznaczone nie tylko logotypem szkoły ale i patronującej szkole firmy Apple ATC SAD. Ma wersję polsko-angielską więc nie wymaga tłumaczenia przysięgłego. Dołączone są do niego dokumenty o charakterze europassu.



Statut, Regulaminy, Umowa o naukę

Statut Publishing School Statut Publishing School (128 KB)

Regulamin słuchacza Publishing School Regulamin słuchacza Publishing School (111 KB)

Regulamin oceniania Regulamin oceniania (110 KB)

Umowa o naukę 2017/18 Umowa o naukę 2017/18 (112 KB)

A absolwenci?

Absolwentów kochamy i to z wzajemnością. Kontaktujemy się z nimi osobiście na kawie, także mailowo. Spotykamy się też na targach i konferencjach. Pytamy ich, odpowiadamy na pytania, promujemy ich firmy, zlecamy wykonanie druków i reklam. Cieszymy się ich sukcesami. Uczymy ich pracowników na kursach i w szkole. Jest normalnie. Tworzymy środowisko.    A Twoje propozycje? ...

Film: "Baba w babie"


Autor: Tomasz Wilczek – absolwent 2013 (praca dyplomowa)


Czy wiesz, że:

“Do grafiki 3D wykorzystuje się wiele aplikacji. Każdy z programów ma swoich fanów i zaciekłych przeciwników.
Na topie są obecnie trzej profesjonalni giganci, którzy różnią się zarówno filozofią jak i interfce. Są to: 3ds Max, Maya, Cinema 4D. Przy ich pomocy stworzono współczesne kino, clipy, efekty specjalne i poważne wizualizacje.
Drugą ligę otwiera Blender. Jest co prawda gratisowy lecz jego popularność hamuje nieco dość skomplikowany interface. ”
Topowe aplikacje grafiki 3D, Jakub Bil – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

19 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1070 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
660 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!