Publishing School w Krakowie

Dofinansowanie kursów

 


Możliwości

Obecnie w 2020 r. obowiązują systemy personalizowanych dofinansowań zdobywania kwalifikacji zawodowych. Oznacza to, że pieniądze na naukę otrzymuje bezpośrednio osoba ucząca się, a nie Szkoła.

Środki mogą pochodzić z różnych źródeł, np. z Urzędów Pracy, od pracodawcy, od sponsorów. A osoby prowadzące własną działalność mają prawo wliczyć opłaty za naukę w koszty działalności gospodarczej. Poniżej publikujemy możliwości dostępne. Jeżeli w okresie wakacji pojawią się jakieś inne dostępne będziemy je publikować. 

  • Bony rozwojowe dla małych i średnich przedsiębiorców w ramach PARP, dzięki którym można uzyskać dofinansowanie do 80%. Bony realizujemy przy współpracy z firmą K&K Consulting z Krakowa (ul. Felicjanek 4/5). Kontakt: Przemysław Kułyk, kom. 606-658-851, mail: p.kulyk@kkc.pl.


  • Nieoprocentowana pożyczka na kształcenie z 25% umorzeniem to narzędzie Ministerstwa Rozwoju, finansowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, ukierunkowane na wsparcie kształcenia ustawicznego. Przeznaczone jest dla osób pełnoletnich, zamieszkujących na obszarze Polski, chcących rozwijać swoje umiejętności i kompetencje. Nauka na rocznych kursach także może być objęta tym wsparciem. Dowiedz się więcej.

  • Koszt kursu w całości albo częściowo może pokryć pracodawca. Warto zapytać o taką możliwość, ponieważ podnoszenie kwalifikacji pracownika jest korzyścią dla firmy. Można również zasugerować pracodawcy możliwość pozyskania dofinansowań z Urzędu Pracy przeznaczonych dla firm, które tworzą nowe stanowisko pracy lub dokształcają pracownika.

  • Często wykorzystywaną możliwością jest pokrycie kosztów nauki przez sponsora. W tym przypadku faktury za szkolenia wystawiane są przez szkołę bezpośrednio na sponsora.

  • Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mogą wliczyć opłatę za kurs w koszty prowadzenia działalności firmy. Wtedy firma wykazuje niższe zyski, a tym samym zapłaci mniejszy podatek.   

Wszystkim zainteresowanym życzymy skuteczności w pozyskaniu dofinansowania. 



Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!